Hallo allemaal
Ik ben Jarno en ik lees al een tijdje mee op dit forum en het is allemaal reuze interessant voor een beginneling als ik. Ben begonnen met een Krauss machine gekocht bij een plaatselijke winkel. Daarna steeds een stapje verder gegaan en op gegeven moment carclean ontdekt. Nu enkele keren een bestelling gedaan en daarom ook maar eens een account aangemaakt op dit forum. Het is allemaal hobbymatig en alleen voor eigen auto's. In de zomermaanden mag ik graag rijden in m'n cabrio een bmw e46. s'Winters ( als de auto binnen staat )daarom mooi de tijd om de auto weer netjes te maken.
Ben nu bezig om de auto voor de 1e keer proberen te kleien en polijsten. Krijg de glans weer erg mooi, krasjes lukt me (nog) niet 100%. Maar ben voorlopig tevreden. Nu mijn 1e vraag: auto is dus bijna gepolijst echter ga ik pas weer (cabrio) rijden in het voorjaar. Ik wil er graag collinite 845 op aanbrengen. Is het verstandig om dat nu direct aan te brengen of later voordat de auto weer naar buiten mag. Zodat langer van m'n collinite kan genieten. Nogmaals auto staat nu in de garage en komt niet naar buiten, Gaat waarschijnlijk ergens in april weer naar buiten.
Ik ben Jarno en ik lees al een tijdje mee op dit forum en het is allemaal reuze interessant voor een beginneling als ik. Ben begonnen met een Krauss machine gekocht bij een plaatselijke winkel. Daarna steeds een stapje verder gegaan en op gegeven moment carclean ontdekt. Nu enkele keren een bestelling gedaan en daarom ook maar eens een account aangemaakt op dit forum. Het is allemaal hobbymatig en alleen voor eigen auto's. In de zomermaanden mag ik graag rijden in m'n cabrio een bmw e46. s'Winters ( als de auto binnen staat )daarom mooi de tijd om de auto weer netjes te maken.