• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Holblood 323F

Holblood

Detailing rookie
17 mei 2008
11
0
Hey hallo,

Ik zal mij ook even voorstellen.. Ik ben Anthony, 21 jaar jong en rij ik een mazda 323 F uit '95. Ik ben 1 van de oprichters van Fanatic-Tuners Ik dacht altijd dat ik mijn auto wel goed onderhield maar een bezoekje aan tim veranderde de zaak! Eerste reactie dat ik kreeg is wat zit er WEL op :D:

Dus was stom verbaast wat er allemaal met een auto kan gebeuren als hij onderhanden wordt genomen. Dus gelijk wat middelen in geslagen en aan de poets gegaan. Eerst de auto is goed gewassen.. Toen een klei beurt gegeven (wat een vuil kwam daar af zeg ! :shock: Daarna een paint cleaner en dan mooi in de wax! Geweldig resultaat!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom hier Holblood!

Je moet binnenkort nog even bij ons langskomen, dan bespreken we je meeting en kijk ik nog een keer naar je carbon kap!

Groeten,

Tim
 
Mooie auto, hij is standaard al gaaf met die ramen zonder deurlijsten enzo. Maar die van jou is wel heel gaaf gepimpt!
 
Welkom!

Zo, die is niet echt standaard meer! Coole oplossing voor de dubbele uitlaten, zo schuin, dat zie je niet zo veel. Is er technisch nog wat gemodificeerd?
 
Thnx voor de reacties ;) en tja.. ieder zijn style toch :D

Freaky1975 zei:
Welkom!

Zo, die is niet echt standaard meer! Coole oplossing voor de dubbele uitlaten, zo schuin, dat zie je niet zo veel. Is er technisch nog wat gemodificeerd?


Nog niet.. staat momenteel een blok in de schuur te wachten :D deze ga ik zelf helemaal reviseren en opbouwen tot turbo blok. Kop is er nu bijna af dus zijn al begonnen :D turbo heb ik ook al thuis liggen dus komt helemaal goed ;)

Geschat zou ik op 180 pk en 256 Nm uitkomen op 0,4 Bar.
 
Welkom op het forum. Mooie F, ik heb er laatst nog een compleet onder handen genomen.

Gr. Bas
 
Weer even een update. Me achterspoiler is nu bijna klaar! Hij is eerst even langs http://www.poly-power.nl geweest voor het nodige aanpaswerk. Hij hoeft nu alleen nog gespoten te worden!


Ook nog even een BIG update aan de club. we zijn totaal vernieuwd, EN HOE!


http://www.fanatic-tuners.com



Uiteraard is al het commentaar welkom ;)
 
welkom!!

je auto is niet helemaal mijn stijl, maar evengoed respect voor al het werk dat erin is gegaan (en uiteraard de centen die ervoor nodig zijn!)

veel plezier hier:)^