Als beginnende detailer heb ik vorige week mijn MX-5 gedetailed (zie show-off-deel_ en gisteren zagen een aantal vrienden van mij hem en dan krijg je de waarschijnlijk herkenbare reacties: "kun je die van mij ook een keer doen etc..". Nu heeft één van mijn vrienden een zwarte Peugeot 508 SW die ze bij de dealer na een onderhoudsbeurt een keer door de krasstraat hebben getrokken. Vriend aardig over de zeik want flink wat krassen erop. Dat was het begin van het einde voor zijn auto. Auto teruggebracht en toen is men er met een rotary overheen gegaan met allerlei hologrammen tot gevolg. Hij is terug gegaan en ze hebben de rotary er nogmaals overheen getrokken, maar jullie raden het al: nog steeds hologrammen all over the place.
Achter jullie het haalbaar om die hologrammen met mijn DAP er alsnog uit te krijgen? Uiteraard heb ik eerst gezocht op dit forum en kwam o.a. hier in de detail van een A5 tegen dat met een rotary veroorzaakte hologrammen er met een DAP uitgehaald kunnen worden. Ik heb een DAP900 en qua pads een woolpad en een oranje en zwarte kompressorpad. Qua middelen staat een Veloce, Mezzo en Finale klaar.
Gewoon de standaard procedure volgen? --> wassen op de bekende manier, kleien en dan een testspot maken mbt bv oranje en Mezzo en dan zien wat het resultaat is? Of is een rotary een must om dit soort hologrammen eruit te krijgen?
Achter jullie het haalbaar om die hologrammen met mijn DAP er alsnog uit te krijgen? Uiteraard heb ik eerst gezocht op dit forum en kwam o.a. hier in de detail van een A5 tegen dat met een rotary veroorzaakte hologrammen er met een DAP uitgehaald kunnen worden. Ik heb een DAP900 en qua pads een woolpad en een oranje en zwarte kompressorpad. Qua middelen staat een Veloce, Mezzo en Finale klaar.
Gewoon de standaard procedure volgen? --> wassen op de bekende manier, kleien en dan een testspot maken mbt bv oranje en Mezzo en dan zien wat het resultaat is? Of is een rotary een must om dit soort hologrammen eruit te krijgen?