• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Honda CB50j

Matthijs

Detailing addict
29 jul 2008
262
65
Hallo,

Dit is mijn Honda CB50j, een brommer dus :)
4 takt, verbruikt ongeveer 1:30 en loopt 45 :D
Komt uit '78 en heeft nu 12350 op de teller staan. Ik gebruik om naar school te gaan, 15 km elke dag.

Ik hou hem natuurlijk regelmatig bij, al dat zout nu in de winter is ook niet goed voor het chroom!
Heb hem een paar dagen geleden even met Last Touch bijgelopen, alleen de uitlaat, wielen, tank maar de grote oppervlakten niet want daar zat erg veel zand op.

De tank heb ik een poos geleden behandeld met SSR2, Autoglym SRP 5 lagen, Autoglym Extra Gloss Protection en nog 3 lagen Autoglym High Definition Wax. Toen glom ie wel erg goed :) Kreeg erg veel reacties van mensen of ik hem had overgespoten :p
Zitting met APC gereinigd en gevoed met Autoglym Vinyl & Rubber Care. Banden voorzichtig met Dasty ontvet en gevoed met Meg's Endurance Tyre Gel. Daar valt nu niet zoveel meer van te zien :p.

Foto's!

IMG_2363800x600.jpg


IMG_2364800x600.jpg


IMG_2365800x600.jpg


IMG_2367800x600.jpg



Groeten
 
Hij glimt inderdaad goed hoor Matthijs! Int vervolg om onnodige ongelukken te voorkomen geen gel meer op je 2-wieler doen hoor! :p
 
Ah, Honda 4taktjes :heart_eyes:

Lekker met de SS en de CD en de C90 rondknarren naar school...euh.. kroeg :grinning:

Toen had je de mooie spullen van vandaag nog niet :eek:)
Ziet er mooi uit hoor! :cool:
 
Een zeer mooie CB50J!

Wel bijhouden en niet de fout maken die de meeste gemaakt hebben. Brommer weg voor een auto. Na zoveel jaar krijg je er spijt van.
 
Wat een gaf ding zeg! Ik heb het idee dat klassieke brommers sterk in populariteit toenemen de laatste tijd. Ik zie steeds meer Zunndap's, Kreidlers en Puch MV2'tjes rondrijden! :)
 
White Collar zei:
Wat een gaf ding zeg! Ik heb het idee dat klassieke brommers sterk in populariteit toenemen de laatste tijd. Ik zie steeds meer Zunndap's, Kreidlers en Puch MV2'tjes rondrijden! :)


Klopt ben ook wel weer op zoek naar een Zunndap. (jeugdsentiment)

Inderdaad mooie brommer.
 
Collectors item!!! :heart_eyes:

Alleen zou ik nooit tire gel of andere gebruiken op de banden van een brommer/motor.

Ben zelf daar door ooit eens hart tegen de straat stenen geknalt (enkel de wangen gedaan) maar tijdens kneedown werd het meer *ssdown }:)w