Hola!
Afgelopen dagen handmatig de auto van mijn vriendin onder handen genomen. De bedoeling was een eenvoudige wasbeurt en tijdelijk laagje collinite 845 tot het weer goed genoeg is voor een polijstbeurt, dus ik had mijn dap niet bij me. Toch vanwege het prachtige weer uitgelopen op een bijna volledige zij het handmatige detail. Auto was in tijden niet gewassen, maar daarvoor in ieder geval altijd met de hand/mf mitt.
Alleen de motorruimte en de verroestte sierstrips bij de instap van de deuren heb ik nog niet gedaan en de velgen ga ik nog eens een dag voor uittrekken omdat deze nauwelijks schoon te krijgen waren zonder ze te verwijderen.
Enjoy!
Verweerd plastic en doffe koplampen voor/na
Weerspiegeling? Flake? Huh?
Ah toch blauw metallic na het wassen, kijk die niet bestaande beading!
Wielen moeten nog een keer, maar zijn in ieder geval wat toonbaarder.
Voor
Twee keer gewassen, dit is tweede keer non ferro:
Meh, volgende keer beter..
Resultaat inclusief nog niet behandeld stukje trim:
Heerlijk spul dat Autofinesse revive:
Interieur na nanolex interieurspray, wat ruikt dat toch heerlijk!
En dan nog een totaalplaatje en het verplichte reflectie nummertje!
Afgelopen dagen handmatig de auto van mijn vriendin onder handen genomen. De bedoeling was een eenvoudige wasbeurt en tijdelijk laagje collinite 845 tot het weer goed genoeg is voor een polijstbeurt, dus ik had mijn dap niet bij me. Toch vanwege het prachtige weer uitgelopen op een bijna volledige zij het handmatige detail. Auto was in tijden niet gewassen, maar daarvoor in ieder geval altijd met de hand/mf mitt.
Alleen de motorruimte en de verroestte sierstrips bij de instap van de deuren heb ik nog niet gedaan en de velgen ga ik nog eens een dag voor uittrekken omdat deze nauwelijks schoon te krijgen waren zonder ze te verwijderen.
Enjoy!
Verweerd plastic en doffe koplampen voor/na
Weerspiegeling? Flake? Huh?
Ah toch blauw metallic na het wassen, kijk die niet bestaande beading!
Wielen moeten nog een keer, maar zijn in ieder geval wat toonbaarder.
Voor
Twee keer gewassen, dit is tweede keer non ferro:
Meh, volgende keer beter..
Resultaat inclusief nog niet behandeld stukje trim:
Heerlijk spul dat Autofinesse revive:
Interieur na nanolex interieurspray, wat ruikt dat toch heerlijk!
En dan nog een totaalplaatje en het verplichte reflectie nummertje!