• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Honda Civic

wackid

Detailing trainee
10 jun 2014
26
35
Vandaag (ondanks de schade) de Honda Civic onder handen genomen.

Stappenplan: -

Gewassen met twee emmer systeem Megurias gold class
- kleien Megurias quick detail clay
-Dap900 met groene pad en Monello Veloce
-Dap900 met rode pad Monello finalle
-dap900 met rode pad poor boys black hole
-dap900 met zwarte pad poor boys nattys liquid blue. 2x gedaan.

Het was een verwaarloosde Civic met ontzettend veel swirls. Maar ben nu erg tevreden met het eindresultaat.

VOOR
yharu5at.webp
ysuqyde8.webp
NA
y3erunet.webp
H
ubaru9ed.webp
u5yduqu6.webp
het is wel lastig te zien op de na foto's. Maar je ziet weer veel glans. En ook dat het een metallic lak is. Het stond wel op papier alleen was dat voor de behandeling niet te zien.

Lol! Ik dacht, er zitten nog krassen(?) op de lak, maar het is de reflectie van de bakstenen van het huis. :D Well done!

Jurjenz;398227 zei:
Lol! Ik dacht, er zitten nog krassen(?) op de lak, maar het is de reflectie van de bakstenen van het huis. :D Well done!
Thanks... Dat dacht ik eerst ook toen ik de foto had ge-upload haha

Hoezo heb je gelijk veloce gebruikt? Die zwarte honda lakken zijn super zacht dus ik denk dat je met mezzo ook al een heel eind had kunnen komen. Verder ziet de civic er weer super uit!

Ziet er netjes uit op de foto, blijft wel een aparte auto die Civic.
Groot verschil met voor het polijsten, auto vroeg om een serieuze poetsbeurt :ja Ik vroeg mezelf ook af of er een test spot gemaakt is. Ben dan ook geen kenner op het gebied van Honda lak.

De lak is inderdaad vrij zacht van de Honda. Heb eerst een testspot gedaan met Mezzo.

Maar kreeg daar minder snel correctie. En met Veloce was ik in een run klaar.
Nu ben ik wel een beginner, is dit een "verkeerde" redenatie?
Auto was gewoon een complete swirl. Het achterpaneel tov de bumper (kunstof) was donkergrijs ipv zwart.

En jah de Civic is Idd een apart karretje. Gelukkig zie je ze niet veel. Hij rijdt echt super. Strakke wegligging en besturing. Sportief, enorm ruim en het dashboard heeft het mooiste design ooit voor een middenklasser