• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hondenharen

Frosty311

Detailing rookie
1 jan 2010
21
0
Ik heb een Franse bulldog die het erg leuk vind om mijn achterbank er net zo uit te laten zien als hij zelf.
Het gaat hier om korte, maar stugge haren, die in de stoffe bekleding gaan zitten. Op dit moment ga ik iedere keer het gevecht aan samen met de stofzuiger, maar dit duurt heel lang en is heel intensief.
Weet iemand misschien een handige manier om deze haren te verwijderen???
 
Dyson met Car Care kit.

Daar zit een aanhangsel in met turbocharged hondenverwijderaarborsteltje.

Werkt serieus fantastisch, waar ik normaal een uur over de achterbank doe is het met deze kit in een kwartier gepiept. Er zit ook een uitschuifbare lange stofzuigbuis bij die flexibel is, wat weer heel handig is voor tussen de stoelen, onder de stoelrails etc. (heb zelf een teckel met stugge haren die altijd de hele auto doorrrent.....)

Linkje:
http://www.stofzuigerstore.nl/product/55400/dyson-car-cleaning-kit.html (commerciele link, kan niks anders vinden.

JPG:

http://www.householdshop.nl/images/product/69157/dyson-car-cleaning-kit.jpg
 
ik gebruik altijd een rubberen borstel, haal ik bij de blokker geloof ik.
is net als een haar borstel maar dan van rubber helemaal:)^

had pas ook een auto met twee langharige tekkels erin constant. zat helemaal onder, met die borstel vliegen ze eraf.
kost 5 euro dacht ik

kon zo snel niks vinden maar google maar eens op "pet hair brush" daar zal wel wat tevoorschijn komen.
 
D'r zijn toch hoezen voor je achterbank te koop :weetniet

Typ op google eens achterbank hoes in........kom je op een automattensite, en die heeft ze in skai uitvoering.........
 
Thx for de reacties..

Denk dat ik maar eerst eens zo'n Blokker borstel ga proberen.
Misschien in de toekomst ook maar even kijken voor een mooie hoes;)
 
Heb zelf 4 langharige tekkels (en 2 dames in het gezin met lange blonde haren)....

Ik gebruik (na stofzuigen) een plakrolletjes-houder van de Ikea waarmee ik over de bekleding rol.
Is de plaklaag vol; bovenste laagje eraf en dan weer verder.
Kost geloof ik 1 euro...

Heb voor de achterbank een hoes, scheelt al veel werk zo.
 
doe dat beest eerst in een vuilniszak voordat je hem achterin legt... :grinning:

Ken het probleem met onze Labrador; vooral HEEEEERLIJK als ie net heeft gezwommen in de meest gore mestsloot die hij kon vinden... en bedankt vriend...
 
Ik heb 3 whippets die wel kort harig zijn.
Maar heb altijd een deken op de achterbank die ik ff uitschud als we weg gaan.
De produkten die hier genoemd worden zal ik ook eens naar kijken.
Toen ik vorig jaar mijn Leon liet cleanen werd gelijk gevraag "u heeft zeker honden"
 
Ik heb twee Rottweilers en ik heb altijd met een kleed (grand foulart) gewerkt op de achterbank en een speciaal op maat gemaakte rubberen kofferbakmat. Niets is makkelijk dan voorkomen
 
Hmm handige tips allemaal. Ik zat laatst ook handmatig alle ruwharige teckelharen uit mijn bekleding te plukken....
 
Er zijn ook speciale hondedekens voor op de achterbank, ik heb er een van (een hondenvoer merk) voor mijn ouders hun dobermann, werkt ideaal.

Miscchien handig:

http://lmgtfy.com/?q=deken+hond+achterbank

Oeps sorry hint was al gegeven