• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Houdbaarheid van Wax en polish

masterfoudie

Detailing rookie
29 jan 2010
10
0
Ik heb nog een paar halve flessen oudere wax en polish staan. Hebben deze bepaalde houdbaarheid???? Staan in een koele garage, zijn niet bevroren geweest, maar al wel een paar jaar oud. Weggooien of gewoon nog gebruiken??

Masterfoudie

Kweenie.
Voor mijn gevoel zou een wax best een tijd mee moeten kunnen. Polishes zijn misschien wat gevoeliger.
Is er geen vocht bijgekomen?

Wat voor spullen zijn het eigenlijk?
(en btw welkom op het forum)

Eigenlijk van alles wat. Door de jaren heen van alles gekocht, en nooit opgemaakt. Omdat poetsen een beetje een hobby is, koop ik nogal snel iets nieuws. Om het wat serieuser vorm te geven heb ik nu ook wat machines over genomen.
Bedankt voor het welkom. Merk wel dat dit een druk forum is, na 10 min. is je topic al veel gelezen en zijn er al reacties, Top!!!!

Masterfoudie