• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hulp bij keuze tussen twee geuren

Remko.me

Detailing rookie
1 nov 2010
192
0
Simpel;

Ik moet kiezen tussen;

Chemical Guys - New Car Scent Air Freshener
of
Chemical Guys - Coconut Fresh Scent

en nog een vraag ik wil de

Gliptone Liquid Leather Conditioner

bestellen, maar hoe en welke pad heb je hiervoor nodig en moet je het vervolgens afnemen/borstelen?
Graag advies.

Ik twijfel tussen de scents, ik heb al Green Apple, maar voor de afwisseling..

Mijn auto ruikt nu erg zoet.

Geur is persoonlijk, ik zou dan voor vanilla gaan.

Voor het leer zou ik een badstof apllicator en een paardenhaar borstel aanschaffen en even de zoekfunctie gebruiken, staat echt vol met info:ja

Voor de Gliptone kun je het beste een badstof applicator gebruiken. Laten intrekken (beste is gewoon een nachtje ongemoeid laten) en nawrijven met een micro en/of badstofdoek.

Leder: Wolfgang German Applicator:
ene zijde met reinigsmiddel
andere zijde met de contitioner

Geurtje: de nieuwe auto geur zou ik persoonlijk niet doen, te overheersend en een nieuwe autogeur een te vaag iets
( hoe ruikt een nieuwe auto, veelal bepaald door zowel het interieur ( stof / leder ) en/of de gebruikte middel om te reinigen en/of de chemicalien van het in elkaar zetten )))
Als je van cocosnoot houd .... doen ( zou hoe dan ook altijd wel verdunnen anders veel te overheersend )
Wat ik begrepen heb van de vanille: schijnt je auto naar vers gebakken puddingbroodjes te gaan ruiken ( hate or love it )

Thanks Guys,

Ik was nog niet echt thuis into de leer.

Heb dus het e.a. besteld.
Heb de new car scent gekocht, deze rook toch goed en daarbij vond ik de kokosnoot weer zo zoet, omdat ik al Apple Green heb in mijn assortiment.

De new car scent is echt apart!

Heb hem binnen, hij is heel erg nieuw car, zo rook mijn auto ook toen ik hem nieuw kocht een jaar geleden.

Klopt echt wel, het is alleen wel een aparte geur zoals ik al zei, niet vies, ook niet lekker.. gewoon normaal - nieuw dus.

Ik ga hem afwisselen met appel de ene maand en andere maand new car. :p ik laat weten wat ik uiteindelijk de beste/lekkerste vond ;)

Ik heb dan ook een Kia hahaha ;)

Even serieus, ik denk dat de Kia's en Hyundai misschien nieuw anders ruiken dan bijvoorbeeld BMW, VW, etc.. ?

Hij is niet vies, ruikt toch echt wel naar een nieuwe auto - je moet wel oppassen dat je niet teveel spuit heb ik het idee.. maar dat is in principe met al die scents

Zou zeer goed kunnen. De "nieuwe auto geur" zijn de weekmakers in het kunstof van het interieur.
Japans/koreaanse merken gebruiken echt andere fabrikanten voor hun kunstof als de europeese autowerken.

Ik heb de geur : green apple van poorboy's en die ruikt echt lekker, familie+vrienden komen zelfs speciaal langs om het geurtje "even te lenen"