• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hulp gevraagd met uitzoeken beginnerssetje

Status
Niet open voor verdere reacties.

quattro-rob

Detailing rookie
23 nov 2009
27
0
Deze gebruiker heeft VAG-COM (Regio Zuid-Holland)

Ik wil donderdag op de aanbiedingsdag wel een serie spullen bestellen maar weet niet goed welke ik nodig heb. Ik zal m'n auto/lak even uitleggen:
A4 2006, zwart, 7 maanden geleden geseald met Flon4000. Op een enkele plek is er te hard geboend door de vorige eigenaar en zitten er krasjes (10cm rond) met kleurwas overigens tijdelijk vrijwel onzichtbaar te maken. Verder een iets diepere kras (net voelbaar) van 30cm.
Over de Flon ben ik gematigd tevreden, de swirls zijn vrijwel allemaal verwijderd en de lak is duidelijk dieper zwart. Regen daarentegen parelt niet goed van de lak, waardoor schoonregenen nauwelijks gebeurt.
Welke producten en hulpmiddelen heb ik nodig en blijft de flon4000 dan nog intact?

Ik heb snel last van kalkvlekken en moet altijd snel nadrogen om dit te voorkomen.

Wie kan me helpen met een lijstje producten samen te stellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.