Ik heb vandaag wat Commandant 4 geprobeerd met een microvezel doekje. Ik zag helaas geen verschil, heb een minuut of 3 flink geboend op een stukje van de zijkant (dus zo glanzend als je ziet op de foto), en achter op de bumper, die wat valer en minder glanzend is. Maar op beide geen resultaat. Op het doekje ook geen rood. Wel zie ik bij alle randen, dus van bumper, deur etc eromheen een rode rand zitten. Dus wat meer waar de platen naar binnengaan, Hier zal waarschijnlijk de zon niet bij zijn gekomen dus dat is nog mooi rood.
Nu kreeg ik ook per PM een tip van een detailer die in het dorp naast me werkt en ook op dit forum zit. Hem een berichtje gestuurd en zaterdag mag ik eens langskomen om te kijken of en hoe we nog wat aan de lak kunnen doen. Spannend dus!
Nu kreeg ik ook per PM een tip van een detailer die in het dorp naast me werkt en ook op dit forum zit. Hem een berichtje gestuurd en zaterdag mag ik eens langskomen om te kijken of en hoe we nog wat aan de lak kunnen doen. Spannend dus!