• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hulp gezocht, black magic Golf IV, swirls..

Casual78

Detailing rookie
6 mrt 2010
3
0
Hoi,

Na mij voor te stellen op het forum, sta ik nu voor te taak mijn zojuist gekochte golf iv onder handen te nemen.

Het interieur gaat me perfect af, met mijn zojuist aangkochte apc en natural look, maar nu sta ik voor het probleem buitenkant.

In eerste instantie wilde ik de auto voor het polijsten naar een professionele poetser brengen, maar ik ben behoorlijk kritisch en weet niet welke betrouwbaar is.
Zelf heb ik nul poestervaring.

Toen kwam ik op het idee om eens langs te rijden, bij een lokale dealer van peperdure autos (Porsche, Ferrari, Aston Martin, etc) om eens te spieken en eventueel te informeren waar zij de auto laten poesten.

Maar na een aantal auto's in de showroom te hebben bekeken zag ik hier maar vanaf, wat een ellende, mijn auto is zwart dus heb naar een zwarte porsche, bmw, en aston martin gekeken, maar geen van de 3 zag er goed uit, porsche zwaar onder de swirls, bmw had geen swirls maar ontelbare hele kleine krasjes,mini cooper s ook onder de swirls....laat u maar...

Ik weet het nu niet meer, en eigenlijk zou ik eens langsrijden bij een ervaren forummember en invetariseren wat er precies aan de lak moet gebeuren.

Helluup!...
 
Hmm, Oegstgeest is toch niet zo heel erg ver van Bergschenhoek af?

Bel eens op en maak eens een afspraak om bij Carclean langs te gaan.

[edit] Wacht even, mijn topografische kennis is duidelijk minder aan het worden. Is toch nog een stukje rijden.
 
Volgens de routeplanner zo'n 37km, valt toch nog wel mee, niet?
Maar wel een goed advies; gewoon even bellen en afspraak maken met carclean...




meuh
 
Zou zeker even langs komen voor een demonstratie met de DAP500. Resultaat zal je verbazen!
 
Bedankt voor de reacties!

Ik was in de veronderstelling dat carclean een webshop voor producten was, wist niet dat deze ook service verlenen.

Zal zeker eens contact met ze opnemen...
 

Vergelijkbare onderwerpen