• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Skoda Enyaq MY2022/2023 Black Magic

Enyaq is 2 weken geleden gewassen met Gyeon Bathe en staat nu lekker te genieten van een frisse regenbui.

IMG_1728.jpeg


IMG_1729.jpeg


2 weken geleden de Gyeon Glass+ geprobeerd op het voor en achterraam.
Voorraam is voorzien van Gyeon view en daar geeft het mijn inziens geen toevoeging.
Op het achterraam merk ik wel dat die heel snel weer droog “trekt”.
Het blijft wel een bitch om van die waas af te komen na het aanbrengen.
 
De camera zat als gevolg van de regen vol met druppels dus daar had ik niets aan.

De parkeersensoren hebben niets gedaan, zelfs niet toen ik tegen het paaltje aanzat.
Best knap aangezien het paaltje tegen de sensor aanzat.
 
  • Verdrietig
Reactions: RoyR
Ahh, dat is balen.
Niet toevallig ergens een schakelaartje zitten waarmee je de parkeersensoren kunt uitschakelen, voor wanneer je bijv. een fietsendrager achter de auto hebt?
 
Wanneer je in de achteruit rijdt, kun je de sproeier van de ruitenwissers inschakelen. Hierdoor wordt ook de achteruitrijcamera schoongespoten, waardoor je beter zicht hebt.