• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste keer kleien op Octavia kleur Black Magic (metallic) en vervolgstappen UPDATE: nu met DAP!

Ok, ik denk dat ik er uit ben...
Scholl S3 icm gele Raffini
Scholl S30 swirl remover icm witte Raffini, als extra bestel ik ook de oranje Scholl (volgens de site van Scholl goede combi met de S30)
Nog een extra proefsetje Scholl S20+blauwe spiderpad (want dan heb ik 2 blauwe spider pads)

Wat ik al heb liggen is de S20+blauwe spiderpad, die pad dan eventueel te gebruiken met de S3 als gele raffini niks doet
Daarnaast kan ik dan eerst misschien de S3+oranje Scholl pad proberen, kijken wat dat voor effect heeft, eventueel opschalen naar de gele Raffini of de blauwe spiderpad

Lijkt dat wat?
Overigens: iedereen bedankt voor de reacties!
 
Ik heb hetzelfde probleem.. Ik wil mijn wagen dit jaar ook eens gaan aanpakken maar heb dus ook geen overdekte plaats. Ben al een redelijke tijd aant denken om een tent aan te schaffen. Maar ergens lijkt het mij overkill... ook het praten van de buren... kostprijs van de tent...