• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hulp gezocht hoe de PB producten het beste aanbrengen?

Patrick_gti

Detailing rookie
7 jun 2010
11
0
Hallo
Ben een beginnende poetser met al redelijk wat ervaring, ben ook in het bezit van een DAP900.
Ik weet inmiddels de goede en juiste voorbereidingen enz allemaal wel maar er zijn me paar dingen niet duidelijk
Betreft paar producten hoe ik die het beste aan kan brengen, handmatig of machinaal??
Black hole: handmatig met een zwarte pad..?
EX-P : met de dap900..?
Natty's Bleu: handmatig met een rode pad?
Hoop graag wat goeie suggesties te krijgen van jullie
bedankt alvast
:cool

Black hole: handmatig met een zwarte pad..? OK, maar machinaal op een zwarte pad vind ik fijner
EX-P : met de dap900..? Kan. Kan ook handmatig. Met een rode of gouden pad.
Natty's Bleu: handmatig met een rode pad? Zelfde als bij EX-P eigenlijk

BH: kan handmatig of machinaal ( machinaal lijkt toch net iets 'meer te doen' ), mag met zwarte of rode pad
EXP: handmatig of machinaal, rode pad is goed
Natty's: vind handmatig meest prettig werken met een wax, gebruik liefst een dodo fingermitt of anders de concorso handpad

Ik had echt de laatste afgelopen zaterdag,mercie trouwens aan "Averechts"
Dennis heeft ze uit de vitrinekast moeten halen

Danny

ps: heb ze nog niet kunnen "gebruiken " met dit pokkenweer , maar al wel ff "gepast" :lol :jippie

8o ,dacht dat je iets van mijn idee had!!!weet je nog bij de kassa,daany grandscenic:weetniet