• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hulp gezocht met productkeuze!

Nick_ST

Detailing trainee
21 okt 2020
26
40
Hei- en Boeicop
Ik heb een DAP 500, en nu vraag ik me af welke pads en polijstmiddel ik het beste aan kan schaffen om bepaalde plekken op mijn auto weg te halen.

De vorige eigenaar heeft een hoop plekjes bij gewerkt met lakstift/bezemsteel (kwam hier met eerste keer wassen eigenlijk pas achter).
Heb het idee dat ik het met de poorboys ssr2.5 niet ga redden op de.oranje monello pad namelijk op mijn Insignia (volgens mij redelijk harde lak).

Groeten Nick
 
Ik zou eens kijken voor bv de polijstmiddelen/Pads van Scholl . Een testspot zal uit moeten maken welke combo er nodig is.
S3/ Sandwich spiderpad (al vermoed ik overkill bij een Opel Insignia)
S17/ Scholl paars ik zou gokken dat deze combo aardig effectief is.
S30/Scholl oranje om te finishen.

lakstift faalhazerij kan best lastig zijn om mooi weg te krijgen dus ik zou starten om de auto goed te polijsten en dan kijken hoeveel lef je nog hebt (evt zelfs wetsanden?) om die lakstift ellende aan te pakken. Maar lees jezelf goed in doe ervaring op voordat je die plekjes aanpakt.
 
  • Leuk
Reactions: NickM5 en Nick_ST