De Hydro is inderdaad al getest.
Op een lelijke, oude antieke bank hier in huis,
Situatieschets: dat ding was 20 jaar geleden, toen was ik 4 en zat ik met de Donald Duck in mijn handen plaatjes te kijken op die bank, al antiek en is door de jaren heen behoorlijk afgeleefd.
Nu ligt de hond er regelmatig op (mag nu niet meer ivm zijn rug) en werd het hoog tijd dat die schoongemaakt werd.
Mijn ouders wilde hem opnieuw laten bekleden, maar ik met mijn grote waffel zou hem weleens aanpakken.
Jammer genoeg is dat erg goed gegaan, want nu is opnieuw bekleden niet meer nodig
Zonder dollen verder, bevalt me erg goed ondanks de decibellen die het apparaat produceert. Instructies die er bij zitten (ik lees altijd alles, want handigheid is voor mij niet vanzelfsprekend) zijn goed te begrijpen en het in elkaar zetten van de stangen, zuigmonden e.d. gaat prima.
Nadat ik de bank ingeneveld had met APC van Meg's, de groene 1 op 10 verdund, heb ik deze ingeborsteld.
Ondertussen de hydro gevuld met water, beide tanks trouwens. Aangezet, tweede knopje aandrukt en wat water op de bank geneveld.
Vervolgens in overlappende verticale banen de bank afgenomen op de sproei en zuigfunctie. Hierna horizontaal overlappende banen gedaan en vervolgens alleen middels de zuigfunctie de restanten APC opgezogen. Uit pure nieuwsgierigheid even in de afvalwatertank gekeken, maar man, man, man wat een viezigheid zeg....zo erg had ik het niet verwacht.
Kan alleen maar concluderen dat mijn verwachtingen overtroffen zijn:rules
Heb nu de extractor nog niet nodig in een van de Fordjes, maar wanneer mijn ouders terug zijn van hun vakantie is de Subaru aan de buurt, waarvan ook het interieur onder handen genomen gaat worden. Ik zal dan eens uitgebreid foto's schieten en mijn bevindingen + werkwijze op het forum posten.