• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hydro 7000 - technische specificaties

Maaike

Detailing guru
17 sep 2010
1.102
120
36
Beste allemaal,

Ik ben mij de afgelopen dagen aan het verdiepen geweest in de eigenschappen van de Hydro 7000.
Ik wil mij deze extractor graag aanschaffen, maar ik kan nu nergens duidelijk vinden hoe het exact zit met de waterreservoirs van dit apparaat. Aannemelijk lijkt het me dat er een schoonwater reservoir aanwezig is, maar ook een opvangbak voor het vuile water.
Is er iemand die zo'n ding in bezit heeft die mij dat kan toelichten?
 
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Simpel: het deel waar de slang in gaat is de vuilwateropvangbak, de tank aan de achterzijde is de schoon water tank.
 
Ik wel; het reservoir aan de achterkant is in tweëen gedeeld.
Je hebt dus een schoonwater gedeelte en een reinigingsmiddel (oplossing) gedeelte en je kan middels een draaiknop kiezen welk deel van het reservoir actief moet zijn.

Op die manier kan je dus eerst een oppervlak insproeien met een reinigingsmiddeloplossing, het product inwerken en vervolgens schakelen naar het schoonwaterdeel om het oppervlak tegelijk te spoelen en schoon te zuigen.
 
Dank voor alle reacties.

@Wittereus; je linkje is weggehaald, geen idee wat je input was.
Straks even een rondje bouwmarkten en electronicazaken doen om wat apparaten te vergelijken
 
Ik zou zeggen: overleg met CarClean of zij dit goed vinden, zo ja ga het gehele gebeuren opzetten
 
Maaike zei:
Dank voor alle reacties.

@Wittereus; je linkje is weggehaald, geen idee wat je input was.
Straks even een rondje bouwmarkten en electronicazaken doen om wat apparaten te vergelijken

Linkje aangepast en nu alleen de prijs vermeld:ja
 
Linkje staat er niet onder, maar ik weet wel meteen welke je bedoeld.
Gisteren ook al van iemand door gekregen.

Is inderdaad een hel aantrekkelijke deal.
 
Kan ik me heel goed voorstellen.
Ik rijd dadelijk even wat zaken af om te kijken naar verschillende karchers: se 4001, se 6100 (wel duurder) en de se 4002
Wil e.e.a. eens vergelijken, maar waarschijnlijk gaat er bij mij straks ook een internetbestelling de deur uit ;)
 
Goeie tip; maar ik bestel hem waarschijnlijk via de zaak van mijn vader. En incl btw wordt het dan iets van 118euro, nog niet duur, toch?:)^
 
Als het een groupbuy wordt wil ik er zeker een bestellen. Ik zoek al een tijdje zo'n apparaat en het lijkt me een mooie aanbieding. Zijn er toevallig mensen die hem al hebben en ervaringen kunnen delen?
 
Net terug van BCC, hebben niks staan. Beetje jammer.
Bij de gamma stond alleen een Se 2001 maar die vond ik nogal 'plastic' aanvoelen.
Dat wordt hem dus niet. Ga toch maar voor de hydro 7000 denk ik.

Wilde hem net gaan bestellen zie ik dit staan:
Voorraad 0 op 4-5-2012
Even kijken of ie elders wel op voorraad is. Wel hem dan natuurlijk wel al volgende weekend gaan proberen als ik mijn auto compleet ga aanpakken.