• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hyundai I30

Prachtige detail en wagen ! ( mede doordat ik ook in bezit ben van dit type wagen en er zeer tevreden over ben ! )
van zodra de winter weg trekt mijn nieuwe dap eens testen ( dus bedankt voor deze detail neer te type ! )
 
Algemeen:
- auto buitenzijde is echt burgelijk maar trekt mij wel positief aan in zijn algemeenheid, zeker de velgen zijn verdraaid mooi
- auto binnenzijde is keurig, zetels zien er meer dan keurig uit alleen het middenconsole is weer over de top bedachte troep om een poging te wagen om mee te kunnen komen in de 21e eeuw oid
- sinasappel; gaat er bij mij werkelijk voor geen micromoment bij in dat dit in deze hoeveelheid nog mag. Zou een wetgeving voor moeten worden bedacht oid, heeft niks met het oog van een detailer te maken .... gewoon helemaal ruk en gaat nergens over.

Detailing:
- denk dat de eigenaar toch wel wat heeft opgepikt van de vorige uitleg want vanaf hier ziet het er allemaal best keurig uit, owkee velgen erg vies maar als niet-poetser hoort het er gewoonweg bij ( beter dan 2x per week de wasstraat door toch )
- als alles met finale+groen zo te doen is/was dan zeker niet te klagen :)
- koekegluur eens voor de Autoglym - Hi-tec Wheel Brush, krast niet en met beetje pielen en poeren kom ik een heel eind en bevalt me uitsteekbaar ( ook zalig voor de motorruimte daar ie tegen chemische bende kan en geen haren verliest e.d. )
- al met al hebben jullie weer tiptop werk afgeleverd !