• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ideetjes van Pt Cruiser

PT Cruiser

Detailing addict
21 mei 2008
461
65
Omdat er gevraagd werd om een nieuw topic aan te maken, herhaal ik hier even wat ik al elders had gepost.

PT Cruiser zei:
Waar ik aan denk:
- een topic waarin de afkorting worden bijgehouden. Ik zou niet willen dat we hier binnen een half jaar meer afkortingen à la Detaling world gaan lezen dan iets anders.
- mss kan er een extra knop in het vakje van snel antwoord worden gezet waarmee je kan overgaa naar het grote antwoordvak. Als je nu wil overgaan naar het grote vak om bv een smiley te gebruiken, ben je tekst kwijt.

mvg.

PT Cruiser zei:
Nog een idee:

Om een quotepiramide te vermijden, zou het handig zijn dat wanneer je iemand quote enkel het bericht van degene die je quote in jouw berichtkader staat. Nu staat daar (zoals op de meese andere fora) het hele verhaal. Een echte meerwaarde geeft dat niet mijns inziens.

Het is wel wat omslachtig geforumuleerd. Enfin, als je het niet begrijpt hoor ik het wel.
 
Ik heb net ondervonden dat wanneer je op link klikt, je naar die url wordt egstuurd maar dan in dit internetvenster. Ik snap wel dat je anders mogelijk tegengewerkt wordt van de pop-up blokkers maar echt leuk is het niet. Anders kan je klikken op een link midden in dat bericht, kadertje even naar de achtergrond zetten en dan verder lezen in het eerste bericht. Snappen jullie? :D
 
PT Cruiser zei:
Nog een idee:Nu staat daar (zoals op de meese andere fora) het hele verhaal.

Ehm, je kunt toch heel simpel tekst selecteren en verwijderen als je quote, zoals ik hierboven gedaan heb? Dan kun je heel selectief quoten.

Ik denk dat men daar gewoon een beetje secuurder mee om moet gaan en alleen de tekst moet laten staan die men wilt quoten.
 
PT Cruiser zei:
Ik heb net ondervonden dat wanneer je op link klikt, je naar die url wordt egstuurd maar dan in dit internetvenster.

Ik denk dat dit een bugje in de forumsoftware is. :s We hebben in de config van het forum staan dat linkjes in een nieuw venster geopend moeten worden. Ik zal eens kijken of ik het probleem kan opsporen.
 
PT Cruiser zei:
Ik heb net ondervonden dat wanneer je op link klikt, je naar die url wordt egstuurd maar dan in dit internetvenster. Ik snap wel dat je anders mogelijk tegengewerkt wordt van de pop-up blokkers maar echt leuk is het niet.

Er is verschil tussen het openen i een nieuw venster een een popup ;)
Popup is vaak uitgeschakeld idd maar nieuw venster kan altijd.

maargoed zoals Tim al vermelde er wordt aan gewerkt :party:
Was mij ook al opgevallen en had het ook al gemeld en was niet de 1e ;)