• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iemand ervaring met : Chemical Guys - New Car Scent

hoeveel spuit jij dan quincy want ik heb in totaal 4 keer in totaal gesprayt en enkele uren later was dit alweer weg?
 
Toch wel een aantal keer, misschien dat ik volgens de "" gebruiksaanwijzing" te veel gebruik, maar ik vind het in ieder geval niet overheersen...

Je moet er een beetje je eigen weg in vinden denk ik, de een vind een wat sterkere geur lekker, een ander vind een lichte vleug weer lekker.

Wat ik wel weet is dat New Car Scent erg lang blijft hangen, misschien verschilt het ook per geur hoe lang iets blijft ruiken :weetniet
 
ThaBird zei:
Gewoon een lekker geur builtje van robijn onder je stoel:heart_eyes:

Dat is natuurlijk ook een optie !

Wat ook wel werkt, als je niet rookt in je auto, is van die geurstaafjes voor je stofzuiger en deze dan in de asbak leggen
 
ik heb zelf de cherry, coconut en new car sent.
heb gisteren van een kennis de pinacolada eens geroken en die bevalt me ook goed, ga ik ook eens bestellen.

cherry en coconut vind ik zeer prima ruiken, om de 3-4 dagen spray ik 1 keer onder elke zetel vooraan.
de new car sent die gebruik ik niet in de wagen, vind deze echt niet goed ruiken in de wagen.
ik gebruik die nu om na werkjes enz in de garage eens te spuiten.

wat mij wel opvalt is dat je die geurtjes best niet spuit op een "gladde" of rubber onderdeel, want dat schuift dan.
ik heb zo een rubber vak onder mijn pedalen in de vloermat, en daar zal ik het geen 2de keer meer spuiten want schuift enorm.
op stof is het beste.


maar ik vind die geurtjes wel de moeite.
vroeger nam ik altijd zo een ambi-pur houdertje, maar na verloop van tijd was ik die geur zo gewent dat ik het totaal niet meer rook (zelfs niet bij afwisseling van geur).
en het zicht van zo een houdertje/boompje of wat dan ook vond ik niet mooi ogen in de wagen.
 
De pina colada is inderdaad niet slecht, zoals je zelf gister ook al hebt kunnen ruiken :cool:
Het is mijn favoriet samen met de coconut,
de geurtjes werken het beste als ze onder de zetels gespoten worden. Sommige zeggen dat je ze ook in de ventilatie kokers zou kunnen spuiten maar dat zie ik niet direct zitten.
Daarom iedere week na het wassen enkele spraytjes in de wagen en hij ruikt weer fris.
 
Even een oud topic "opfrissen" :)

Heb zelf ook de New Car Scent van Chemical Guys, iedere week een paar sprays op de matten.
Dit samen met de Meguiar's New Car Sent Protectant voor het afnemen van het interieur vond ik een prima combinatie.

Helaas lijkt het wel of de CG-New Car Scent direct na gebruik in kracht afneemt (wellicht omdat deze met dit warme weer in de kofferbak blijft liggen....?),
De Meguiar's voor het afnemen van het interieur ben ik nog steeds zeer tevreden over, doet goed zijn werk en laat lang een subtiele geur achter.
 
Ik heb de New Car Scent vorig jaar maar gebruikt voor de afvalcontainer van de buren, nog steeds geen prettige geur. De geuren van CG blijven sowieso niet lang aanwezig is mijn ervaring, nog steeds wat Stripper Scent, Mangacello, Chuy Bubble Gum, Purple Stuf en Pina Colada staan, die ruiken wel prettig, als het op is wordt het dan ook niet vervangen.
 
Ik vind het nog steeds wel prettig om als finishing touch even een paar pufjes te sprayen.. toevallig laatst van mijn ouders de New Car scent en lemon gekregen van CG, ik had zelf nog Pina Colada van Poorboys staan die ik eigenlijk nauwelijks meer gebruikte, dus we hebben een swap gedaan ;)

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal fan ben van de geur van WA interieur cleaner, dat ruikt zo lekker :blush: