• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iemand ervaring met de Meguiar's Soft Touch Microfiber Drying Cloth?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Surfingwizzkid

Detailing addict
2 mei 2009
535
65
Let op, dit is niet de Water Magnet!!!
Ik heb deze al een tijdje op de site van CarClean zien staan, maar telkens niet voorradig.
Ineens was deze verdwenen van de lijst, tot mijn spijt.
Nu ben ik dezelfde doek tegengekomen bij een concurrent en ik wilde weten hoe de ervaringen hier zijn met deze doek.

Ik heb 2 kleintjes liggen, vroeger heette het de Ultimate Drying Towel. Nou zo Ultimate is die helemaal niet. Het is volgens mij een synthetische zeem gewoon.
Je moet deze dan ook regelmatig uitwrijving. Ik gebruikte ze eerst voor de deurranden maar nu liggen ze ergens in de kast. Vlekken krijg je er ook lastig uit.
Net zoals een zeem (die je over de lak trekt) vind ik deze doek geen knaller. Zou veel liever een droogdoek van Poorboy's of Carrand nemen.

Dacht dat het een nieuwe doek betrof, maar het dus een oude met een nieuwe naam.
Dan maar kijken naar een betere droogdoek.
Carrand/Chemical Guys waren de betere hè?

het is ook een beetje persoonlijk..

ik had de carrand, en heb nu de poorboys waffle..

er zijn ZAT mensen die de poorboy's waffel weg hebben gedaan voor een carrand..

De genoemde doek is door Meguiar's uit het assortiment gehaald en wordt niet meer geleverd. :no

Het kan zijn dat elders nog wat voorraad zal liggen, maar heel bijzonder is de doek niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.