• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iemand goede suggesties bmw 330D krassen in lak..

Patrick_gti

Detailing rookie
7 jun 2010
11
0
Hallo beste detailers,

Ik ben sinds kort ook begonnen met detailen en heb als laaste aanschaf ook een dap900 erbij genomen.
Nu ben ik van plan een bmw 330D Zilvergrijs van kleur op te gaan knappen, het is de auto van me zwager;)
Er zitten aardig wat krassen op maar heb nu aan jullie de vraag ofdat ik met Raffinie Mezzo samen met de kompressor light cutting pad oranje kans heb om de krassen eruit te krijgen of denken jullie dat ik met wat zwaarder spul aan de slag moet..
Ik hoor graag jullie meningen ik heb nog niet veel ervaring dus hulp is altijd welkom:)!
En wat vinden jullie eigelijk van de monello pads..? Hebben jullie andere alternatieven..?

hoor het graag van jullie :rules

grt.patrick_gti

Waqt voor krassen ( en zijn het echt krassen of ? )
Probeer eerst maar met een testsspot met een lichte variant en ga dan verder kijken wat noodzakelijk is.
Om meteen mezzo + oranje te nemen is voorbarige conclusie, wellicht is wit al meer dan voldoende.
In elk geval, werk het netjes af richting finale + zwart anders zie je wellicht weer de 'krasjes' die je achter hebt gelaten tijdens het polijsten.
Foto's plaatsen werkt al wat beter, maar hoe dan ook .... pas als je bezig bent weet je pas echt hoe en wat

Welke monello pads .... de kompressor ( zoals je aangaf ) .... men is er zéér tevreden over kan ik je verklappen

Vergeet ook niet even te sprayen met Spruzzo. Je kan de indruk hebben dat de krassen weg zijn, maar deze kunnen op gemaskeerd worden door de olie in de polijstmiddelen.

Foto komt nog maar in plaats van dezwarte pad heb ik de rode,zitniet veel verschil tussen denk ik...heb het idd overdekompressor pads. En de witte pad dan met de raffini mezzo neem ik aan? Is de witte een hardere pad dan?
De krasjes zijn soort van lichte sleutelkrassen niet egt diepe krassen..
Thnx voorinfo alvast!;)

en na polijsten hoe poetsen jullie het residu op gewoon met bijv. Spray en wipe ofzo wat je voor kleien gebruikt.. Of hebben jullie daar ook je middel voor?