• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik ben Michael oftewel A90

A90

Detailing chief
30 apr 2011
167
103
53
Nieuw Vennep
Ik ben dus Michael met mijn forumnaam A90. De A90 komt van een auto die ik vroeger heb gehad namelijk een Alfa Romeo 90.

De auto die ik nu rij is een BMW en die poets ik graag. Ik heb echter niet heel veel tijd dus er zit soms wel wat tijd tussen. De spulletjes heb ik grotendeels van Meguiars zoals leerpoets, autoshampoo en was. Ook een washandschoen heb ik ervan en de auto wordt er mooi schoon van :jippie Een volgende stap wordt het met een machine poetsen van auto(s) maar ik moet me daar nog op inlezen

Ik heb een aantal vragen en die zal ik zo in het juiste topic stellen !

Groet,

Michael

hey,welkom op het forum!!:-)^
ze vragen veel fotokes 8d ,maar begin alvast met een lijstje te maken en plaatsen hier op het forum,dat vind ik ook al goed hoor!!(met de nummers bij ,kan ik ff checken of het iets voor mij is:lol )
groeten danny
binnenkort fotokes van mijnen nieuwen bak in de show off,enkel nog wat geduldgeduld,ok?

Welkom in de wondere wereld van de detailverslaafde!:jippie

En gewoon veel lezen hier , staat veel informatie op dit forum;)

Welkom Michael,

Toevallig ook wel eens actief op het NCN en LC forum. Wat voor BMW rij je nu.

Nogmaals dank mannen en of vrouwen (ik haal het niet uit de forum namen, vandaar)

@Addy, dat zijn idd fora waar ik ook wel eens te vinden ben. Mijn huidige BMW is een fijne snele limousine, ik zal er wel eens een plaatje van posten

Nog even een update van mijn profiel, ik zag dat ik nog geen plaatjes had geplaatst.

Deze auto had ik tot januari 2011 en is gestolen bij mij voor de deur.

_d3x3000-crop.webp

Daarna wilde ik natuurlijk weer snel een nieuwe maar ze werden niet meer gemaakt. Het nieuwe model liet nog op zich wachten dus heb ik deze gekocht van toen net 2 jaar oud.

_d3x4559-crop.webp

En toen liep ik tegen de volgende aan en rij deze nieuw sinds een maand of 2

d3x_9314.webp

De 3 BMW M's hebben alle drie dezelfde blauwe kleur. Het is Azurite, een heel donkerblauwe kleur die bij zonlicht prachtig fonkelt.

Behalve deze auto rij ik ook een BMW 125 cabriolet en een Subaru Tribeca voor oa. de sneeuwvakanties. Kortom, ik heb een hoop te poetsen :-)

Jeetje... ik kan me een minder plezierige autohistorie bedenken. Ik vind het laatste model 5-serie echt super strak, prachtig!