• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik ben Michael oftewel A90

Waauuuwww :D

Heerlijke auto's

Sorry voor mijn mening maar ik kan niet helemaal wennen aan de nieuwe 5 serie look.
Lijkt veel op de 3 vond die oude look net ff iets robuuster en meer badass.
Ik vind je vorige iets mooier :)

Wat een auto historie :) veel plezier met poetsen ^^

TriMeX;331034 zei:
veel plezier met poetsen ^^

Dank allen en dat poetsen gaat wel lukken. Bij het wassen vorige week kwam ik erachter dat er toch al weer de nodige verontreiniging op oa de motorkap vastzit. Daarom heb een setje klei van Meguiars gekocht om dit te verhelpen. De klei van Poorboys had ik wel al liggen maar die is wat aan de harde kant vind ik.

Bij de levering is de auto voorzien van een speciale Polishangel behandeling en de wielen heb ik onlangs nog apart gedaan met Cquartz.

Naast de M5 heb ik nog een BMW 125 cabrio en een Subaru Tribeca. Er zijn dus voldoende poetsobjecten :)

Als je nog een collega zoekt ^^ ik wil ook wel een M en een 125 ;)
Subaru ben ik niet zo van. Maar bmw draai ik me hoofd voor om op de snelweg.
Gok dat ze allemaal binnenstaan. Als he er zoveel hebt. Dan is t wel makkelijker oefenen met poetsen. Qua licht en geen rekening houden met t weer.