• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik heb deze Poorboy's World set besteld, heb ik de juiste spullen en is mijn aanpak ok?

Verplicht wassen voor je de wax aanbrengt als je er 24uur laat tussen zitten. Dit ivm het vuil wat zich in de tussen tijd op de auto heeft verzameld (wat je misschien niet ziet), en dat veroorzaakd dan weer krasjes bij het aanbrengen van de wax.
Een sealent heeft ook een beschermende factor dus je zou de wax (bij tijd gebrek) ook een x aantal weken later kunnen aanbrengen en gewoon regelmatig (bijvoorbeeld iedere week) blijven wassen.
Er zijn er ook genoeg die alleen een sealent aanbrengen (misschien 2 lagen) en geen wax gebruiken.
Zelf zet ik de wax een week later er op bij de volgende wasbeurt..
 
ik ben stillaan dichterbij aan het komen naar een volledige wasbeurt.
Nu heb ik wel gemerkt at met gewoon wassen ik kalkvlekken heb.

daardoor heb ik toch een beetje schrik dat als ik die na het kleien weer was, dat die terug gaat volstaan.

ik heb wel gelezen dat de pro polish van poor boy's (degene die ik heb dus) met een zwarte pad deze kan verwijderen.
Ik heb enkel de witte Easy Detailing Polishing Hand Pad - White.
Zou dat hiermee ook gaan?
 
op je laatste vraag is het antwoord ja...waarschijnlijk wel...die prof. polish reinigt chemisch...dus een schurende pad is niet echt nodig.

Ps : Boechout ligt ook niet ver van Zoersel :-"
 
Eens. Je zal heeeeeeel licht polijsten met een witte pad maar kan absoluut geen kwaad, ik denk dat je het niet eens kan waarnemen;-)
 
Alright, dan zit ik weer vol goede hoop.
Ik denk dat klakvlekken wel weg zijn met licht polijsten.

Daarstraks met klei op mijn raam geprobeerd en die zijn allemaal verdwenen, gaf wel een goed gevoel :D