• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik heb vragen over Gyeon Bathe+

en megs ultimate Wash&wax? deze gebruik ik zelf al maanden met altijd erg mooi resultaat en goeie beading. gebruik deze zelf om een lange standtijd uit de aangebracht wax te halen die er al op zit en als iets extra's. geeft een prachtige glans en beading iig ;)
 
ja de ultimate Wash&wax is goed product.
maar ik zou iets anders willen proberen dus de gyeon bathe+
Maar als ik mijn auto gaat wassen bij die gyeon bathe+ mag ik eerst de helft van mijn auto wassen en dan afspoelen?
 
Als ik zeg ja en je krijgt vlekken moet je niet mij de schuld geven. Het kan met deze tempraturen WAARSCHNLIJK wel maar daarom zeggen we dat je beter het behandelde paneel gelijk kan afspoelen;)
 
Ik gebruik het al een hele tijd en mijn ervaring is paneel voor paneel wassen. Nadat je een paneel hebt gewassen afspoelen met hoge druk of krachtige straal. Zo loop je geen risico op vlekken. Verder prima spul......
 
  • Leuk
Reactions: Jansen