• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik mis een CarClean App :(

Blijkbaar was deze vraag er 10 jaar geleden al en na wat zoeken op het forum gevonden. Iemand al enig idee of de app er nog komt?

Producten, informatie, tips, video's, enz.. Lijkt me toch wel handig! :D
 
Ik denk dat deze reactie van 10jr geleden nog steeds geldt:
De nieuwe site gewoon geschikt voor mobiel maken.. Probleem opgelost :ja

Gezien de huidige site (bij mij in elk geval) meer dan prima op mobiel werkt, zou ik niet weten waarom een app nog toegevoegde waarde biedt.. (maar das mijn bescheiden mening...)
 
@Niemeijer Binnenkort geen app van carclean.com, helaas. We hebben momenteel andere prioriteiten. @Jahe Het blog is live, helaas sinds de update weer helemaal naar de kl*te. Dat is één van onze prioriteiten om dit zsm te herstellen. Sorry voor de late reactie, ook hier hadden we vakantie :D
 
Blijkbaar was deze vraag er 10 jaar geleden al en na wat zoeken op het forum gevonden. Iemand al enig idee of de app er nog komt?

Producten, informatie, tips, video's, enz.. Lijkt me toch wel handig! :D
Die app zal er niet komen denk ik. Wellicht dat we er volgend jaar anders over denken, wellicht dat het een PWA app wordt, dat zou kunnen, maar niets in een Google of Apple store.
 
  • Leuk
Reactions: Fellow en RoyR