• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik mis een CarClean App :(

stievie1

Detailing rookie
30 jul 2012
12
0
Hi jongens en meisjes! :D

Is het geen strak plan om een app te maken? :heart_eyes:
Aangezien je alles voor 16:00 moet bestellen wil je het de volgende dag nog in huis hebben.
Het probleem is dat de meeste mensen op een werkdag niet voor 17:00 achter de computer zitten en dus een extra dag moeten wachten!
Natuurlijk niet alleen voor werkende mensen, maar ook voor diegene die onderweg zijn en dan beseffen dat ze spray en whipe tekort komen. :roll

Zo krijg je meer impuls aankopen en dat is beter voor CC! }:)w

Daarnaast is het ook leuk om de nieuwe producten te kunnen volgen en weten wat welk product doet en om de ervaringen te lezen!

Idee? :rules


Wat vinden jullie er van? :cool:
 
Als je een app op je smartphone kunt gebruiken, kun je zeer waarschijnlijk ook met je browser naar de webshop.

Maar als er nog meer ideeën zijn voor een app...
 
een app werkt meestal een heel stuk sneller, verbruikt een hele hoop minder mb en is een stuk gebruiksvriendelijker dan de browser :)
Vandaar het idee van een app ;)
 
ik heb ook weleens gehad dat ik op mn werk was en ineens bedacht dat ik iets wilde hebben.
helaas moest ik toen nog uren wachten voordat ik thuis aan de laptop kon,dus zo,n app lijkt me opzich wel gaaf
 
Dat zou inderdaad super handig zijn! De organisatie waar ik werk doet niets anders, dus mocht je een sparring partner zoeken Tim ,^^
 
Volgens mij schieten er een paar door............

Als je onderweg denkt dat je nog wat nodig hebt...........
Moet je nog uren wachten voor je thuis bent...........

Volgens mij hebben jullie "geestelijke hulp app" nodig! 8d
Wacht niet langer, zoek hulp!
 
stievie1 zei:
maar ook voor diegene die onderweg zijn en dan beseffen dat ze spray en whipe tekort komen. :roll

Ik weet nog steeds niet waar dit vandaan komt en ik zie het steeds vaker, maar het is Spray and Wipe .... niet Whipe :-"

;)
 
Soepergrover zei:
Als je een app op je smartphone kunt gebruiken, kun je zeer waarschijnlijk ook met je browser naar de webshop.

+1.

Ik doe het ook wel eens, gewoon via de telefoon bestellen en via mobiel bankieren betalen. Geen problemen mee. En ach, die paar Mb's, lekker boeiend.
 
Ik dacht meer aan een ondersteunings-app.

Ben je aan het detailen.. en je denkt van, hoe werkt dit product, dat je zo ff snel een van die vele filmpjes erbij kan pakken.

Denk aan: Aanbrengen van C-Quartz, of DLUX.

Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit met mijn mobiel iets heb aangeschaft. Maar dat ben ik.
 
Hier al veel vaker wat net mijn mobiel aangeschaft. Dit werkt zonder problemen, en via i-deal is het ook snel betaald.
Zie nou niet echt een meerwaarde in zo'n app als ik eerlijk ben. Als ik zie dat er iets op is in mijn collectie, dan bestel ik dat gelijk na de detail, en denk ik daar geen dagen later onderweg naar huis aan.
 
Het kopen van een product(en) via de smartphone gaat idd net zo makkelijk via de (mobiele) website op je smartphone.
maar het is wel een brilliante reclame!

als je buurman zegt, "zal ik hem er even naast zetten" zeg jij "download de app maar!!"

app kan dan gebruikt worden voor, producten verkoop en actie producten promotie.
korte handleidingen.
kort product advies.

enzoovoooort
 
Tja, kan inderdaad handig zijn.
Doe zelf tegenwoordig echt alle betalingen via de Rabo-App.
Veel makkelijker en sneller dan via internet.

Maar om terug te komen voor een CC-App.
Hoeft van mij niet, al zou het wel handig kunnen zijn.

Maar ik ga er niets op bestellen irritant zo'n klein scherm. Voor de Ipad zeg ik dan wel weer ja. Dat is echt fijn.
Daar lees ik veel op. En doe ik ook productkennis op met waar ik ook maar interesse in heb. Ook bestel ik hier op gewoon op de website. Of dan wel andere dingen. Nu heb ik gewoon een snelkoppeling gemaakt van cc op de Ipad. Werkt ook prima!

Het hoeft niet van mij, maar als je met de tijd wilt meegaan. Ja, en dan met name voor de Ipad, of andere tabletjes.
 
Ben je onderweg en bedenk je dat je wat tekort komt:
1 - sms jezelf
2 - pen en papier
3 - onthoud en bestel op je werk / thuis

Voor ik ga detailen:
1 - kijk na of ik alles heb gepakt
2 - bij twijfel gluur ik nog even hoe het ook al weer in elkaar zat ( bv omdat je iets pakt wat je niet veel hebt gebruikt / iets wat even 'extra aandacht' nodig heeft

Moet het perse via je mobiel:
1 - surf naar je shop .... fuck die paar MB's

Resume: OMG stort de wereld in als er geen app is oid, krijg het idee dat echt niemand meer normaal zonder zo'n klotemobiel kan fungeren .... pffff
Ik snap de pluspunten wel van zo'n AIO-mobiel, maar beetje je botte verstand gebruiken zit er bijna niet meer bij lijkt het zo af en toe.
Sure gemak dient te mens, maar de mens wordt er wel vreeeeeeeeeeeeeselijk lui van geworden
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Mijn mobile was een kado van een bank die niet meer bestaat
Kan er alleen mee bellen

Pas geleden apps geinstalleerd op de tablets van de kinderen
Ik schrok mij rot (beroepsdeformatie) over de instellingen
Gaat letterlijk en figuurlijk een wereld open ...

En bestellen doe ik na het laatste gebruik waarbij het bijna op is
Zet ik het alvast in de verlanglijst
 
OMG liggen ze hier allemaal alternatieven te bedenken voor een app.

15 jaar geleden praatten ze zo over het internet zelf. Waarom mail als je ook post kunt ontvangen.....

Kern van de zaak is dat een app zeker fijner werkt op een smartphone dan een reguliere website onder andere door het ontbreken van een muis etc.

Maar goed, ik heb geen idee wat het ontwikkelen van zo'n app of "mobile friendly" website zou kosten (Wehkamp heeft dat bijv mooi voor elkaar) , maar ik vermoed dat dat het grootste obstakel is. Carclean blijft natuurlijk een commerciële instelling.
 
Ik denk dat het wel een brilliante reclame is voor carclean!

carclean moet het 50% hebben van mond op mond.

de overige 50% is opgedeeld uit google'laars naar goed spul en evenementen.

die 50%mond op mond kun je ook trefzekerder maken met een makkelijk te gebruiken/downloaden app!

Moet toch niet heel veel werk meer zijn tegenwoordig! keurige programmas om apps te bouwen verkrijgbaar.
 
En daarbij kan een app ook voorzien zijn van product advies
die tijdens het detailen beschikbaar is (immers, de telefoon heb je vaak wel bij de hand)