• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik ook dan maar

W-eRi-X

Detailing rookie
17 aug 2008
7
0
Helleuh,
Ben Erik, rijd prive een Sub WRX die een "beetje" is gemod, hoofdzakelijk motorisch en aandrijftechnisch.
Heb absoluut geen tupperware op mn wagen, ben wel aangestoken door het detail-virus.
Heb al veel gelezen hier maar nu toch maar eens aanmelden.
Hoop nog wat te leren.
Grtz
E
 
natuurlijk :

mn werkplek:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

de buitenkant 2 weken na het detailen maar met vieze bandjes
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

E
 
Welkom! Mooie auto en itt tot hierboven zou ik de auto juist zo laten, zonder handtas beugel.

Ik zie trouwens dat je een met alcantara bekleed stuur hebt: mocht je nog Sonax spullen daarvoor hebben, dan deze onmiddellijk weggooien en nooit meer naar omkijken. Er loopt al een draadje over op dit forum.
 
Er is echt geen discussie mogelijk wat betreft die taartschep die men in NL achterop plakt.
Die komt er aan me dooie dood niet op.
Auto oogt nu veel breder aan achterkant.
:)
Stuur doe ik niets aan, behalve een keer borstelen of het gele streepje bovenin met doekje schoonmaken.
Is trouwens geen alcantara maar suede.
En dat zwarte suede geeft een beetje af, maar dat is niet zo erg.
Grtz
Erik
 
W-eRi-X zei:
Er is echt geen discussie mogelijk wat betreft die taartschep die men in NL achterop plakt.
Die komt er aan me dooie dood niet op.

Zo mag ik het horen vindt het zonder "spoil-it" een pak aantrekkelijker..Op de nieuwe modellen dan toch..