• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik wil een Extractor aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaouad

Detailing trainee
19 jul 2013
5
22
Beste schoonmaak vrienden,

Momenteel ben ik opzoek naar een goede extractor. Welke raden jullie mij aan?

Alvast bedankt voor jullie tijd.

Groetjes

jaouad

Ik heb op advies van velen onderstaande gekocht. Bestellen in de UK want dat scheelt de nodige Euro's --> voor 235 Euro stond hij bij mij thuis.

george.webp

+1 dat ding is werelds. Ik gebruik het niet alleen voor de auto, maar ook voor in het huis. Onze natuurstenen vloer, de bank, beklede trap....ideaal. Als je een stekker gaat kopen( als je voor numatic uit UK gaat) bij de bouwmarkt, neem dan een geaarde. Past beter op de meeste stekkerdozen en stopcontacten in huis:-)^

Beste vrienden! Bedankt voor jullie snelle hulp. Ik heb zojuist eentje voor €240,- op de kop getikt inclusief BTW. Aangezien ik een ondernemer ben, kan ik dus de BTW terug vorderen. Hij gaat mij dus €189,90 kosten. Mag een Slotje op!

Heb je deze in Nederland of Engeland besteld, wat dat zijn nog leuke prijzen.

Ik heb mijn George in de UK besteld en hij stond voor zo'n 235€ bij mij op de stoep.

Status
Niet open voor verdere reacties.