• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Info Special FX Fotograag Impact SFX

impactsfx

Detailing rookie
12 okt 2008
1
0
Voornaam: Fabian
Achternaam: Smet
Nickname: Impact SFX
Geboortejaar: 1974
Woonplaats: Raamsdonksveer

Auto: No Tuning
Merk: Chrysler
Type: Voyager
Bouwjaar: 2002
Motor: 2,5 L
Specificaties:
Aanpassingen: Regelmatig te vinden met 14.000 watt RMS in de achterbak..


Hoi beste ride-friends,

Ik ben Fabian en heel erg nieuw in deze scene. Wel in 1 slag helemaal gek op al het moois wat er te zien valt!
Vorig jaar ben ik een eigen bedrijf begonnen als Drive In DJ voor diverse gelegenheden. Dit doe ik eigenlijk al veel langer, maar nu dus ook voor mezelf.
De opzet van mijn bedrijf is om dingen te doen die indruk maken (Impact).

Al veel langer ben ik bezig met aparte combinaties van technieken en apparatuur.
Zo heb ik een hologramopstelling waarmee ik live hologrammen kan weergeven. Deze techniek is in de autowereld weleens door BMW op een beurs gebruikt.
Ook qua fotografie heb ik al flink wat tijd gestoken in alle exclusievere mogelijkheden.

Op aanraden van m'n neef (wel een echte tuner), ben ik eens meegegaan naar een show. Ik ben terug naar huis gegaan om mijn camera te halen en een techniek te testen waar ik al veel gebruik van heb gemaakt, maar nog nooit met auto's..

Mocht iemand vragen opmerkingen of reacties hebben: laat maar weten!
Als er iemand foto's wil zien, verneem ik dat graag. De laatste shoot is van 100% Tuning en 1 ding is wel duidelijk: gepoetste auto's zien er echt beter uit ;)


groetjes, Fabian