• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ingevreten vogelpoep

Antoni

Detailing addict
31 mei 2009
39
65
51
Vandaag de zwarte 107 van m'n vriendin gewassen en nu kwam ik tot de ontdekking dat er op het dak een plek van ongeveer 5x5 cm zit die ik niet weg krijg. Resultaat van vogelpoep wat er een week op heeft gezeten.

Aangezien ik nog geen DAP heb (deze krijg ik eind november voor m'n verjaardag :party ) en wel van deze plek af wil wil ik jullie vragen hoe deze het best te behandelen, handmatig dus.

Sugesties?

Alvast bedankt voor de reacties.

Polijsten ,als dat niet werkt kan je nog gaan wet-sanden ,maar dat is de allerlaatste stap.

Handmatig ,SSR2.5 met een witte of oranje Lake Country handpad.

Om tot een nog beter resultaat te komen ,vergeet niet nog na te bewerken met een lichtere polish (zoals SSR1) met eventueel een witte of zwarte handpad.

Wacht er maar even mee ,bekijk eerst even de resultaten die je behaalt met de producten die je bestelde. :cool
Wellicht zal je toch nog wel meerdere bestellingen gaan doen. Als je DAP er aan komt kan je de bestel lijst nog altijd aanvullen.

Hai Antoni,

Kom morgen even langs, dan poets ik het even voor je weg. Ben toch bezig met het spuiten en behandelen van een scooter. Ik hoor het wel van je.

Groetjes Marike

Ik ben wel pas vanaf 11 uur bezig hoor. Daarvoor rustig wakker worden, honden uitlaten enz. . Tot morgen