• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Innoskin bekleding Kia Picanto

michaeltjeh11

Detailing rookie
11 mrt 2013
15
0
Beste,

In mijn nieuwe Kia Picanto Design Edition zit Innoskin bekleding nu heb ik al de nodige meldingen gezien dat dit erg snel vies wordt ik wil dit dus gaan beschermen waar kan ik dit het beste mee doen? De bekleding is geen leer maar kunstof het schijnt erg kwetsbare bekleding te zijn dus het moet denk ik niet een te agressief goedje zijn. Hieronder de bekleding om in ieder geval een beeld te hebben.

kia_picanto_1_0_design_edition_orange_innoskin_aktie_97313779616282474.jpg


Alvast bedankt.
 
IbizaSigno;318982 zei:
Misschien dat je C.Pro fabric&leather of 303 high tech fabric guard kunt gebruiken.

Thx voor je reactie IbizaSigno het gaat wel om een Kunststof bekleding? Ik zal het product dat je noemt eens opzoeken
 
De Aygo's die ik in de afgelopen weken onder handen hebben genomen hebben ook een soort kunststof bekleding. Ik denk dat je er wel met een dergelijk product op kan. Jassen en schoenen spray je thuis ook in met een waterafstotende laag, die hecht ook aan meerdere stoffen.
 
Fabric guard op kunststof ???
Meende achterop de fles te hebben gelezen dat het juist niet op kunststof en vinyl mag..
 
Misschien kan ik beter voor de andere optie van 303 gaan?

303 Aerospace Protectant
https://www.Carclean.com/product/303/Aerospace_Protectant_236ml_30330_101928
 
https://www.Carclean.com/product/Mothers_Wax/VLR_Vinyl_Leather_Rubber_Care_710ml_06524_101971

ruikt nog erg goed ook ...
 
Zojuist toch maar even de Gliptone besteld ik ga dit eerst op de hoofdsteun proberen om te testen als dit namelijk gevolgen heeft is de schade niet dusdanig erg :p