• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interesse in Autogeek Cooling Bag?

De tas is binnen:

https://www.Carclean.com/product/Autogeek/Autogeek_Cooling_Bag_AG-COOLER_101723

Hij is voorradig, maar hij moet nog ingeboekt worden.

Hij staat al in mijn winkelmand :ja , vanavond of morgen nog iets toevoegen, dan kan de bestelling de deur uit. :)

Is hier vandaag al bezorgd! Mooi ding, groter dan ik had verwacht -maar dat is zeker een voordeel- kunnen meer bammetjes in!

De bestelling is de deur uit.

Eindelijk een tas om deze zomer mijn detailspullen (en misschien wat bammetjes) koel te houden in de auto. ,^^

Om 8:55ur stond de man van TNT voor de deur, lekker vroeg. :-)^
Ik heb hem dus al binnen. :jippie Wat een lekkere stevige tas, heel degelijk afgewerkt en precies groot genoeg. :ja

Bedankt voor de tip Tim en voor de snelle levering CC-Team, jullie hebben me weer blij gemaakt. :)

Check eens even de review sectie, daar staat een mooie teskt met plaatjes van mezelf. Kan je het met eigen ogen zien :cool

Bedankt voor de tip (erg lui vandaag dus heb niet echt gezocht )
mooie review en inderdaad kunt er een hoop in kwijt
Dus ook maar is een keer bestellen