• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

interessepeiling extractor soteco

Technics

Detailing rookie
18 dec 2012
32
0
Ik heb een jaartje een extractor van het merk soteco mogen uittesten.
Werkt super , fijn in gebruik, nooit problemen mee gehad.
Nu mag ik een nieuwer model testen en zou ik deze mogen doorverkopen.
Nieuwprijs is 695€ excl btw.
Als er iemand interesse zou hebben kan ik wel een heel scherpe prijs aanbieden voor een top toestel met reserveonderdelen, zoals de pomp die het product oppompt.
 
voorbeeldfoto.
 

Bijlagen

  • conv_170.jpeg
    conv_170.jpeg
    19,6 KB · Weergaven: 60
Ziet er best aardig uit maar zowel de wat duurdere prijsklasse aan de ene kant en de kennelijk niet overbodige reserve onderdelen anderzijds ...
Ik zou hem anders aangeboden hebben, en ook niet hier maar zakelijk op eBay ofzo
 
Het is zeker een duurdere versie maar met de nodige reserve onderdelen is altijd fijn.
Ja ik heb nu een heel nieuw model om te testen en dit mag voor 265€ weg.
Ik kan hem ook op ebay zetten maar wou eerst hier is horen of er toch iemand interesse zou hebben in een degelijk machine met reserveonderdelen.
 
Hoe verhoud deze machine zich kwalitatief in vergelijking met een numatic george of een karcher pro line
 
ik ken 2 mensen die deze machine ook hebben.
Wel een oudere versie, een machine is al rond de 10jaar de andere is er 6.
Problemen hebben ze niet gehad buiten een gescheurd slangetje waardoor de pomp niet afsloeg.
De pomp, zuigmotor is nog steeds de eerste. Wordt wekelijks toch 5-7x gebruikt in een garage.
Ik ben heel content van deze machine maar heb nu een zwaardere versie gekocht.
 
yanneske1;n387821 zei:
Ik heb een jaartje een extractor van het merk soteco mogen uittesten.
.... Nu mag ik een nieuwer model testen en zou ik deze mogen doorverkopen. .... .

Vaag verhaal, testen en toch zelf moeten betalen
En reserve onderdelen erbij die je nooit nodig zou moeten hebben ...

Voor de doorsnee gebruiker is een gewone meer dan genoeg
Deel van de prijs en voldoet prima
 
Ik heb de kans om ze 3 maand te testen, zijn ze goed genoeg bevonden koop ik ze gewoon.
Ik ben als klant altijd blij om reserve onderdelen te hebben ook al gaan deze zelden of nooit stuk.
Heb nu een machine met 2 aparte reservoirs voor verschillende producten en stoomfunctie.
 

Vergelijkbare onderwerpen