• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interieur cabrio; Trimrestorer of Naturallook?

Teun

Detailing guru
18 jul 2008
2.050
190
Voor een cabrio; Poorboys Trimrestorer of Poorboys Naturallook voor het interrieur?

Kap vaak open, veel zon/wind/weer dus feitelijk een 'buitensituatie' waarvoor Trimrestorer is gemaakt.
Betreft een Peugeot 206 CC met veel hard en zwart plastic.
zekalimero_1078779707_206_cc_qs_02.webp

peug_206CC_3.webp

Maakt m.i. niet veel uit. Ik heb ze beide, maar volgens mij hangt het eerder van het kunststof af dan van het aan te brengen product. Poreuze materialen zoals rubbers nemen de trim testorer op, maar als het hard kunststof is (bijvoorbeeld deurpanelen en dashboard) maatk het niet zoveel uit. Het kan dan sowieso niet intrekken. De NL 'glanst' iets meer na het aanbrengen.

ik sluit me aan bij DKBM, heb sinds een paar dagen ook deze beide flesen in mijn (groeiende) collectie.

de natural look laat een betere egale glans achter, heb gister mijn kunststof scooter onderdelen met de trim restorer behandeld en is inderdaad beter voor hard kunststof....