• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interieur hersteller

Juffer1

Detailing guru
Tester of Bling
27 okt 2008
3.006
193
45
In mijn half leren interieur beginnen er op de bestuurdersstoel wat stiknaadjes los te komen op de grens van het stof en het leer.
Niks ergs en je moet het echt weten te zitten maar we willen dit gewoon verholpen hebben.

Heft iemand enig idee welk (soort) bedrijf dit zou kunnen herstellen of heeft iemand een bedrijf wat hij / zij zou aanbevelen ?
Een uurtje of anderhalf rijden is geen bezwaar.

Gr. Arjan
 
In Groningen zit een hele goede: Jack Kuipers

www.stoelstuk.nl

Heeft bij een A3 van mij destijds een stoel ook opnieuw gestikt. En bij mijn broer zijn voormalige Golf een nieuwe hoes aangebracht op de zitting.
 
Kon er gewoon op wachten, duurde bij mij een uur of twee. Stoel uitbouwen, kappen e.d. demonteren en daarna ging de hoes eraf en werd het genaaid/gestikt, daarna alles weer in elkaar en het was klaar. Koste iets van 110,- euro staat mij bij. Was wel een jaar of vier a vijf geleden.
 
Schuro in Zwolle heb ik ook wel goede ervaring mee.
Wel een jaar of wat geleden, maar ze leverden altijd heel keurig werk.