• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

interieur - lekker geurtje

ALFIrE

Detailing chief
12 sep 2008
264
100
hey,

been aan het uitkijken voor een lekker geurtje.

liefst geen hangertjes of de blikjes van california.

alternatief is dan de sprays van PB. iemand ervaring daarmee, of ruikt het ook nogal "chemisch"?

Hallo ik heb een keer NEW CAR van PB gehad
Ik vond er voor en na deel aanzitten

Bij op sprayen Zeer sterke geur
Dit vervaagde pas naar paar uurtjes echt naar lekker geurtje

uit eindelijk half fles weer verkocht

Vriend van mij heeft de apple spray van Pb. Eerste dag rook het wel wat chemisch zegt hij, nu een dag later ruikt het prima volgens hem. Nu afwachten hoe lang het blijft zitten

De appelgeur van Pb ruikt fris, maar bij warm weer ( > 25 graden ) ook een beetje muffig naar mijn mening.
Zeker niet verkeerd als je op zoek bent naar een geurtje, niet te veel in één keer. Gewoon een paar teugjes puur is meer dan voldoende. Met een fles van 946 ml doe je een eeuwigheid.

De zeer herkenbare geur van Poorboys World Natural Look. Er zijn vele haters, maar ik vind het heerlijk ruiken. Probeer het en kom er zelf achter.

Ik vind de dagen na het aanbrengen van Natural Look ook erg aangenaam inderdaad!
Maar dag in dag uit die geur in de auto kan ook weer gaan vervelen....

Ik kan de geur van Gliptone conditioner ook erg waarderen. Uiteraard moet je dan wel iets van leder in je interieur hebben.

De nieuwe luchtverfrissers van Dodo zijn ook aan te raden. (Kleine sprayflesjes)

In mijn auto word gerookt en met 2-3 sprays met dit spul op je matten/hemebekleding/whatever werkt het nu al een week of 2-3.

Bij het sprayen zelf ruikt het even sterk, maar niet chemisch. Dit is na een uur ofso wel weer weg. Maar de milde geur blijft lang zitten.

Greetz