• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interieur luchtverfrisser

Vergis je ook niet in het dakhemel, deze is van schuim met een zeer zachte stof erover, dat absorbeert als een gek, waneer er lucht stroom ontstaat kan deze de lucht ook afgeven.

Persoonlijk vind ik de geur welke een ozon apparaat achterlaat zeer smerig en krijg er stekende koppijn van...dan maar zoveel mogelijk schoonmaken en een geurtje erin.
 
  • Leuk
Reactions: mdlange
Ik ben ook niet echt fan van die “Ozon geur”

Zit er leer in je GT?

Je staat verstelt van wat voor vervuiling er uit je stoelen komt ondanks dat je vind dat ze erg schoon zijn.

Ik dacht ook echt dat mijn auto stoelen schoon waren, toch haalde ik dit er uit:
97B2E8B2-5AAC-4A75-85F3-CFBE1BE465D1.jpeg


En dat neemt natuurlijk ook een geur met zich mee.

En wat Altos al zei, een groot deel van die best zal ook in je hemel zitten.
 
Ja dat denk ik ook. Maar ik heb geen extractor .
Wat ik ook denk is dat wanneer de ramen van binnen gedaan werden het vieze aftreksel , wat je met ramen lappen krijg achter je trekker zeg maar, dat dat vaak naar beneden is gelopen en het interieur in is gegaan ofzo. Als je snap wat ik bedoel. Iig het voor raam want daar kan je heel slecht bij aan de onderkant .
Toch heeft de wagen en paar weken bij een poets bedrijf gestaan.
Ik heb iig nog wel wat te doen kwa schoonmaken, terwijl het er echt niet vies uitziet.

Ik heb zwart leer ja. Pas nieuwe paarde haar borstels gekregen uit China dus ik kan aan de gang met Smart leather . Ik zie net dat de cleaner op is...
 
Laatst bewerkt:
Zou qua detailing niet bezuinigen op producten. Ik wil niet zeggen dat die borstels slecht zijn maar zou persoonlijk borstels kopen waarvan je weet dat het écht paardenhaar is. Goedkoop is meestal duurkoop.