• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interieur peugeot 106 rallye

tsunami69

Detailing addict
9 jul 2008
692
62
Vandaag mezelf bezig gehouden met het interieur van de peugeot rallye waar medeforummer jeffrey zich met het exterieur bezig heeft gehouden, het interieur zag er op het eerste gezicht netjes uit, alleen 1 grote vlek op de voorstoel en 1 hoofdsteun zag er niet netjes uit.
In de naden en kieren had zich in de lop der tijd toch nog wel wat stof en andere viezigheid verzameld.

P1040212_edited.jpg


P1040215_edited.jpg


P1040216_edited.jpg


Eerst de stoelen en banken met de stofzuiger, daarna ingeneveld met warm water en vervolgens met apc ingeneveld en ingeborsteld.

P1040236_edited.jpg


50/50

P1040223_edited.jpg


Na

P1040245_edited.jpg


P1040246_edited.jpg


P1040248_edited.jpg


P1040251_edited.jpg


En nog even een beetje uit de extractor

P1040238_edited.jpg


bedankt weer voor het lezen.

Groet Wilco
 
Schitterend resultaat!
In welke verhouding heb je de APC gebruikt?? 1:7? En wat voor borstel gebruik je, hard/zacht??
Heb nl. ook nog zo'n projectje voor de boeg (hond in de auto...).
 
@ JAGR, Ik heb de Race Glaze apc gebruikt die kan je verdunnen tot 1:100, ik heb hem ongeveer 1:50 verdund.
Ik gebruik een nagelborsteltje voor het inwerken en eventueel een wat stuggere kwast voor de moeilijker te bereiken plekken. Een harde borstel kan je bekleding beschadigen/opruwen.

Heb je ook een extractor tot je beschikking?
 
Nee heb helaas geen extractor tot m'n beschikking. Maar die kan ik natuurlijk altijd 1 huren mocht 't nodig zijn, heb hier ooit gelezen dat 't niet zo veel kost.

Heb zelf de PB APC, dus dan zit ik met m'n schatting van 1:7 à 10 er niet ver naast. En een niet te harde borstel, helder. Maar een nagelborsteltje vind ik toch aardig hard van haren.
 
De nagelorstel heb ik alleen gebruikt op de hoofdsteun, daar zat een soort vettigheid op waardoor het water en apc er zo weer vanaf liep, met de nagelborstel er licht opgedrukt en met korte ronddraaiende beweging kon ik het inwerken.

Verder gebruik ik de nagelborstel alleen op stiknaden.