• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

interieur schoonmaken van mijn peugeot

jeffrey rallye

Detailing rookie
29 sep 2008
1.848
0
interieur schoonmaken van mijn peugeot!
zitten een paar vieze plekken in en iets kauwgom in de bekleding van de stoel!

ik dacht zelf aan carpet and interior cleaner !?? is dit wat of niet??
 
Dat zou je hiervoor inderdaad kunnen gebruiken, beter zou nog zijn om het interieur met een extractor aan te pakken. Dit is een apparaat dat vloeistof spuit en tegelijk weer opzuigt en het interieur dus echt een dieptereiniging geeft. Het zal na deze behandeling ook weer heerlijk fris ruiken!
De kauwgom kun je verwijderen met behulp van een busje perlucht. Kauwgom goed bevriezen en vervolgens eraf peuteren.
 
Ik had je er graag mee willen helpen maar ik woon in maastricht en dat is niet echt in de buurt voor jou. Misschien iemand die in de buurt van jou woont die je helpen kan / wilt ?!
 
Als je het uitsluitend voor je eigen auto gaat gebruiken is het wel duur denk ik ja. Een fatsoenlijk apparaat moet je toch rekenen op een 150 tot 200 euro.
 
Ho!

Het hoeft neit zo duur te zijn! Het kan ook met de hand, volgens deze methode kan het ook prima. Deze had ik zondag nog gedaan, zoals je ziet is het een prima resultaat!
 
Met de hand is het zeker ook te doen maar geloof me, het komt niet eens in de buurt van wat je bereikt met een apparaat. Ik had mijn interieur al eens handmatig met APC i.c.m de Meg's interior brush gedaan en wat kwam er een vuil vanaf en wat leek het interieur weer mooi schoon! Totdat ik de extractor aanschafte en het vervolgens nogmaals ging doen. Ik zal eens kijken of ik er nog een foto van kan vinden.
 
In deze trant moet je denken. Dit is geen foto van het interieur van mijn eigen auto maar van een andere auto die ik gedaan heb. Het idee blijft hetzelfde, deze rotzooi trek je er nog uit, zelfs nadat je het interieur met de hand schoon hebt gemaakt!
 
Het is wel zo dat je met een extractor ook het vuil dat er in zit er mee uit haalt, met de hand creëer je alleen een schoon oppervlak.
 
Wellicht dat de plaatselijke gamma/boels/borent wel zo'n apparaat te huur heeft.

Heb er een jaar of 2 geleden 1 gehuurd voor 15 euro per 4 uur ofzo.