• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

IronX aan het werk gezet!

SMFLK

Detailing chief
22 aug 2011
139
103
Noord-Brabant
Vandaag had ik het idee om 'even' alle wielen eraf te halen en met IronX en WheelWax te behandelen.
Dit omdat de achterkant van de velgen waarschijnlijk al 5 jaar niet zijn schoon gemaakt...

Even werd een complete middag maar na 5 uur poetsen en sleutelen zijn ze allemaal voor zo goed als het kan weer netjes schoon!

Zie hier de verschillen:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Dit is behandeld met wassen/velgenreiniger/2x IronX

Als ik nog meerdere malen had behandeld had waarschijnlijk alles eraf gegaan.
Alles 'wat je kan zien' is schoon dus ik vond het wel welletjes!

Stuk ervan opgeknapt! Had je de velg ook nog een beschermlaagje gegeven?

Even een tip, zie dat je de velg zonder iets ertussen op de grond hebt gelegd(of zie ik dat verkeerd?)...Kans dat de velg beschadigd aan de voorkant wordt er wel groot door, en dat zou zonde zijn;)

Stuk netter geworden. Kun je wel weer een poos mee vooruit!
(Volgende keer even een kleed of karton onder de velg tegen beschadiging :)_[] )

SMFLK zei:
Vandaag had ik het idee om 'even' alle wielen eraf te halen en met IronX en WheelWax te behandelen.
:roll

Ziet er goed uit hoor :-)^ Denk dat je met nog meer behandelingen de rest er niet af zou krijgen, het lijkt erop dat de plekjes die nog over zijn teerspetters zijn en dat krijg je niet weg met IX of velgenreiniger.