• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Is dit een goede machine om te polijsten

Oldie

Detailing addict
2 dec 2020
35
50
IMG_20210417_131239.jpg
 
Heb deze en rupes pads en ga er m'n 20 j oude lexus mee proberen te verbeteren wat niet moeilijk moet zijn heb alleen commandant claener wel rupes pads en is een proefje .welk instructie filmpje vinden jullie goed? Verder wacht ok tot de winkel open is en ik als belg mag naar NL komen.
 
Goed zorgen dat je hem brandschoon hebt!
En ook op de 6 mm uitslag zetten!
Ik heb deze ook, maar pak hem echt niet voor m’n auto!
ik pak liever een machine die er voor gemaakt is.
Deze is voor houtbewerking( schuren ) bedoelt.
 
  • Leuk
Reactions: Oldie
Er zit niet voor niets een stofzak op, dus nee deze is niet ideaal voor autolak
Commandant is vaak te grof en zeker samen met de machine
Je kan CarClean ook bellen voor advies
 
  • Leuk
Reactions: kawazxr
Ik slaap niet zo goed waarom men allemaal loopt te roeptoeteren dat je er niet mee kan polijsten?
Alleen maar om dat er geen Rupes, Flex of Polishing Power op staat?

In wezen zijn dit ook allemaal veredelde schuurmachines...

Dus ja hoor, prima machine om mee te polijsten. Wel eerst heel goed schoon maken zodat al het stof eruit is.

Random orbital polisher
Random orbital sander

Ik zie het verschil niet op het woordje sander en polisher na...
 
Nee hoor @RedCat, geslapen als een roos vannacht en vanmorgen ging de wekker om 6:15 uur.

Na ruim 12 uurtjes beuken op de Volvo nog zo fris als een hoentje :p

Ik vermoed dat de man met de hamer zometeen komt...
 
  • Leuk
Reactions: kawazxr
Heerlijk, die uit de oude doos. Zonder doekjes erom te winden recht voor zn raap.

Maar niet door vertellen, mij hadden ze hem dik 20 jaar terug ook aangesmeerd:innocent:
 
Zo even niet gelezen wat een reacties ,de reden dat ik niet heb gelezen is dat ik direct aan het poetsen ben gegaan met die slechte pasta en die gevaarlijke machine. En ben tevreden over het resultaat , natuurlijk eikelschade steenslag deuken en diepe krassen zijn ernog maar de auto is 20 stond altijd buiten heeft zelfs een jaar of twee buiten onder een cover gestaan ook altijd carwash dus ja de lak was wat verweerd.
Uit schrik voorzichtig 2 hits gemiddeld gedaan soms 3 en indien er dan nog krassen of vuil achterbleef so be it. Dus wassen,kleien gaf weinnig resultaat. Polijsten en dan blackhole en collonite nu de blackhole gaf ook geen verschil dus maar mee gestopt en alleen collonite vloeibaar. De foto is na polijsten zonder wax.
Onder de sierlijst zie nog schade had aan de passagiers kant over de volle lengte hetzelfde dat ging mooi weg deze is lich verbeterd maar nog zeer goed zichtbaar.
Bedankt voor de reacties en we kunnen nu ook de grens terug over dus een afspraak maken met carclaen om spullen op te halen.
 

Bijlagen

  • IMG_20210418_132729.jpg
    IMG_20210418_132729.jpg
    275,3 KB · Weergaven: 151
  • IMG_20210418_132949.jpg
    IMG_20210418_132949.jpg
    254,6 KB · Weergaven: 158
  • Leuk
Reactions: ArnoP
Doe waar je blij van wordt en herhaal dat zo vaak als mogelijk

Met goede spullen kom je verder en doe je ook jezelf plezier
Geldt ook voor fotocamera's en het maken van toonbare foto's ;)
 
Ja gaat best misschien de balans bij verticale panelen zou beter kunnen maar ik heb geen enkele referentie was mijn eerste maal.