• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

is dit? "Onderhuidse" roest

ginorator

Detailing rookie
6 apr 2015
2
0
Hoi,

Vanmorgen even mijn wagen grondig schoongemaakt, en toen merkte ik dit op.
De lak op zich lijkt niet beschadigd, maar er lijkt iets onder te zitten?
Er zijn meerdere van die eilandjes (van halverwege de auto tot achter). Is dit onderzittende corrosie, of wat is dit?

Auto/lak is 2 jaar oud :(, altijd perfect behandeld,zit voor de rest geen kras op ....

Zou garantie dit dekken?

conv_1827.webp

(heb het papier erbij gelegd om de camera te kunnen focussen)

MVG

Gino

Lijkt inderdaad een probleem met de hechting
Is het een lichtmetalen paneel ?
Ik zou zsm contact opnemen met de dealer / importeur

Lijkt heel veel op remvloeistof of een andere agressieve vloeistof die op de lak terecht is gekomen en daar zijn "sporen" heeft nagelaten.
Als er meerdere plekken op de auto zijn "aangetast" lijkt het mij heel onwaarschijnlijk dat we het hier over een "lakprobleem" hebben.
Ben bang dat je eerder moet spreken van "oorzaak van buitenaf" en ben dus bang dat dit niet onder de lakgarantie valt.

op de foto lijkt het omhoog gekomen te zijn, dus geen vogelpoep oid, dus dan is er iets van onder gekomen, roest zou kunnen, ik zou even bij de dealer langsgaan want ik verwacht dat jij niet de enige bent met dit probleem.