• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Is het QShops keurmerk van meerwaarde voor Carclean.com?

Al sinds 2007 is onze webshop gekeurd door QShops. Maar vinden jullie dit keurmerk ook een meerwaard

• Ja, want het keurmerk heeft me over de streep getrokken bij mijn eerste bestelling.

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, maar ik wist niet dat jullie door QShops gekeurd waren.

• Ja, het geeft extra vertrouwen als je online iets wilt kopen.

• Nee, jullie naam is in jullie branche al zo bekend, dat een keurmerk geen meerwaarde heeft.

Stemmen: 1 50,0%
  • Nee, jullie shop gaf mij bij mijn eerste bestelling al genoeg vertrouwen.

• Nee, ik geef in zijn algemeenheid niets om keurmerken.

• Nee, gebruikersbeoordelingen op bijvoorbeeld Trustpilot zijn veel belangrijker.

Stemmen: 1 50,0%

• Totaal aantal stemmers
    2
Heya Peeps!

Ik dacht dat ik al eerder gereageerd had in dit topic, maar blijkbaar heb ik alleen gestemd.

Ik vind persoonlijk keurmerken ook vrij weinig zeggen. Zoals eerder vermeld worden keurmerken zelf verzonnen, makkelijk uitgegeven of zijn naar mijn idee soms gewoon gekocht om ermee te kunnen pronken. Net als reviews die ogenschijnlijk door het bedrijf zelf zijn geplaatst.

Ook zoals eerder vermeld, kan het een waardevol iets blijken voor nieuwe klanten. Echter ben ik dan blijkbaar nuchter genoeg om te denken; Iedereen die iets op afstand koopt, verdiept zich daar toch eerst in?
Als je even wat tijd stopt in het verdiepen naar een product dat je wilt kopen én waar je dit wilt gaan doen, dan kom je er naar mijn idee snel genoeg achter of het product voldoet én de aanbieder voldoet. En dit was juist het beeld dat ik meteen vormde bij CC. VOLDOET

Ik zou eerder het vertrouwen in een webshop o.i.d. krijgen doordat er duidelijk een forum aan vast zit met echte mensen, echte ervaringen, dan een logo van een keurmerk.
Zo vind ik het forum van CC overzichtelijk en duidelijk. Iets wat ik op menig ander forum mis. Dit is tevens ook het punt waarom ik op forums eigenlijk nooit te vinden was.

Ik kan mij niet eens herinneren hoe ik bij CC terecht kwam, maar volgens mij ging ik in mei dit jaar op zoek naar een ''echte'' poetsmachine i.p.v. mijn tweedehands Halfords machientje van een paar knaken met Commandant 4 en een wax van Mer. Allemaal overigens maar een paar knaken.
Als ik even graaf in mijn herinneringen, kwam ik vrijwel meteen bij CC terecht, bekeek ik de mogelijkheden qua producten en ben ik vanuit deze info gaan verdiepen in verschillende machines en producten. Stom genoeg had ik het forum nog niet gezien, had mij wat uren kunnen schelen, want op het forum staat het bomvol info over ALLES!

Ik zie het CC forum als een link aan de CC-shop. Je kan een beschrijving van een product lezen, maar bij het bezoeken van het forum is het net of je plotseling een uitgebreide handleiding voor je hebt liggen en nog meer.

Greetz

• Leuk
Reacties: Tim