• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Is het 'verlanglijstje' niet meer beschikbaar?

SMFLK

Detailing chief
22 aug 2011
139
103
Noord-Brabant
Ik kan niks meer aan mijn verlanglijstje toevoegen....
Kijk ik er overheen of hebben meerdere mensen hier last van.

Ik vond deze optie wel handig omdat ik dan een overzicht heb van de spulletjes die ik nog zou willen...
Dan kan ik snel zien wat ik wil bestellen als ik weer genoeg doekoe bij elkaar heb!

Ehm, geen idee, ik heb het net even getest met jouw verlanglijst, maar het lukt hoor.

Gewoon inloggen, een artikel "openen" en kiezen voor "op verlanglijst", rechts onderaan de artikelomschrijving. Als je daarna op je verlanglijst kijkt, staat het erbij. Succes!

Ik kan het echt niet meer vinden....
Ik heb rechts naast het artikel de volgende dingen:

Art carclean
Art Fabri
Waardering
Voorraad

En dan daaronder een lege balk

Het scherm wat jij schetst is voor mij niet herkenbaar SMFLK. Overbodig te vragen misschien maar je werkt toch wel vanaf de startpagina van de Carclean.com site? Na het inloggen zou je lijstje beschikbaar moeten zijn.
Overigens werkt je link onderaan je bericht ook niet, spelen er nog andere problemen op je computer misschien?

Als je niet bent ingelogd, is de knop voor de verlanglijst niet zichtbaar. Dus ik denk dat het daar aan ligt :-d

Ik was inderdaad niet ingelogd!
Vreemd, als ik op forum klik ben ik altijd direct op het forum ingelogd.
Maar dat loopt blijkbaar dus niet synchroom met de webwinkel...

Die link in mijn handtekening.... geen idee, die url is veranderd als ik het zo zie.
Ik zal er eens wat anders neer plempen ;).

Bedankt heren!