• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ivo's new daily: BMW E91 318d+ /// Business Line Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg, ziet er weer strak uit hoor. En wat een harde lak. Flinke stappen moeten maken zo te zien.

Heb toevallig het weekend Cancoat voor het eerst gebruikt en was positief verrast over het gebruiks gemak.
 
Heb toevallig het weekend Cancoat voor het eerst gebruikt en was positief verrast over het gebruiks gemak.
Gebruikt volgens aanwijzing? Ik heb het namelijk anders gedaan ;)
Ik heb m gebruikt alsof het prime/mohs/view zou zijn geweest, met applicatorblock en micro suede.
Beter voor de dekking, geen verstoppende sprayers en makkelijk uit te poetsen :)
 
Ik heb het via een Monello Mf pads aangebracht en gelijk uitgepoets met de Bordi's. Easy on and off. Ik heb de nieuwe fles btw. Dus nog geen verstoppingen en goed schoongemaakt naderhand.
 
Gebruikt volgens aanwijzing? Ik heb het namelijk anders gedaan ;)
Ik heb m gebruikt alsof het prime/mohs/view zou zijn geweest, met applicatorblock en micro suede.
Beter voor de dekking, geen verstoppende sprayers en makkelijk uit te poetsen :)

Dat is wel een goeie! Na gebruik kun je dan je suede doekje weggooien ipv in mijn geval een disco duo...
Heb je een verschil bemerkt qua verbruik of al de standtijd?
 
Lijkt me dat je op 'mijn manier' minder verbruikt, egaler aanbrengt én makkelijker uitpoetst...
Standtijd kan in natuurlijk niets over zeggen, zit er net 3 dagen op ;)
 
Wat betreft de koppeling aan het handvat, deze is voorlopig gefixt (in een ultieme poging verhit en aan elkaar gesmolten, lijkt nu waterdicht!)
Zoek nu echter wel een smalle extractormond, zat al een scheurtje in, en nu is de 'houder' voor de spuitmond afgebroken...
Maargoed, in elk geval weer een klein gevoel van triomf ;)
 
Ja hoor...
Auto net 2 weken in bezit, nu al schade (uiteraard geen briefje of getuigen) :mad::mad::mad:
Gisterenavond paar boodschappen gedaan, gewoon betaald parkeren en boodschappen doen as usual.
Gisteren eerlijk gezegd ook niets opgemerkt.
Vanmiddag de auto gaan wassen, viel met gelijk deze set krassen e.d. op

Gelukkig All-risk verzekerd, maar ben er weer lekker mee...
Foto van de schade lukt me niet zo 1-2-3, maar gaat om een serie krassen over de achterdeur, achterscherm en achterbumper...
Bumperzwart aangetroffen (zwart plastic) dus het gaat niet om een winkelwagentje oid...
Wordt hier zo verschrikkelijk kwaad en moedeloos door...!:(
 
Echt balen! Mensen zijn toch gewoon verzekerd waarom niet even gegevens achter laten.
 
IMG_20160716_180354.jpg


IMG_20160716_180348.jpg
'Gelukkig' de bestuurderszijde, welke ik nog niet gepolijst heb, maar toch flink buikpijn van...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.