• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ivo's spulletje...

Laatste aanwinsten:

- Blue polishing cone 10cm
- Black finishing cone 10cm
- Wolfgang Plastic surface Sealant
- 6,5" Kompressor wit
:kado Mothers Wheel Brush
:kado Spekkies 8d

Mooie aanwinsten Ivo !
Gezien jij nu beide cones hebt, is het mogelijk om tzt een duidelijke review met de nadruk op het verschil tussen de 2 te maken/plaatsen s.v.p.
( hier en daar staat wel wat, maar beide in bezit gaat wellicht wat duidelijker )

Laatste aanwinst, waar ik al een tijdje naar opzoek was: een koelkastje voor mijn waxen :jippie
Met glazen deurtje en temperatuurweergave aan de voorkant :ja

62968_lt.jpg

Graadje of 10-15... nog ff kijken...
Nu staan mn waxjes in de kelder, ook lekker koel, maar iedere keer naar de kelder lopen........
Liever lui dan moe op dat gebied :-)^

Van de plaatjes van jouw collectie valt m'n mond spontaan 8-()) en loopt de kwijl eruit. Ik laat deze foto's maar best niet aan m'n vrouw zien of ik mag nooit meer een bestelling plaatsen. Super man!

Latest addition: refill certificaat voor de WG Fuzion :jippie
Ik begin deze wax steeds meer te gebruiken, en hij gaat zo hard, dat ik best "een pot achter de hand" wil hebben :ja

BC911 zei:
Van de plaatjes van jouw collectie valt m'n mond spontaan 8-()) en loopt de kwijl eruit. Ik laat deze foto's maar best niet aan m'n vrouw zien of ik mag nooit meer een bestelling plaatsen. Super man!
juist wel laten zien, onder het mom "ik ben zo erg nog niet" :)_[]