• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ivo's spulletje...

Tsjah, ik zat me laatst ook weer af te vragen waarom ik 'm eigenlijk weggedaan had...... :weetniet
Heerlijke wax, lekker geurtje én een goede standtijd :ja

Jan, thnx voor de hulp bij de verslaving...
Komende week even ophalen:
- Wolf's Chemicals Body Wrap
- Zaino Z18 Clay (voorraad)

ivo's zei:
Jan, thnx voor de hulp bij de verslaving...
Komende week even ophalen:
- Wolf's Chemicals Body Wrap
- Zaino Z18 Clay (voorraad)

Heb de Wolfs Body Wrap ook gehaald. Samen met de Nano shampoo. Nu het weer opknapt wil ik het eindelijk eens proberen :).

Om even terug te komen op de Body Wrap, HEERLIJK spul...!
Met juiste voorbereiding (dus GEEN glaze of polijstoliën meer op de lak, IPA wipedown)
Eerste keer had ik voorbewerkt met Dodo LPL -> geen goede hechting, na 2 weken Body Wrap weg...
Nu zit ie alweer 2 weken, en nog niets te merken van verminderde bescherming :-)^

http://yfrog.com/gy10mgsmj
http://yfrog.com/gyyn7aej

Mooie beads voor een Sealant dacht ik zo...? :ja

Beetle? wa's da? ;)
Prima hoor. Binnenkort eens een aantal cm's naar beneden halen, velgjes opknappen (zodra de wintervelgen eronder liggen) en eens kijken voor een colourlock setje om de wangen van de stoelen weer wat op te halen :)

Vandaag de collectie verlaten:
- Dodo Born Slippy
- Dodo SN Trim Sealant kit
- Chemical Guys Scents
- Zymöl Carbon

Vandaag toegevoegd:
- Gallon S&W
- Meg's M86

Vers besteld:
- Wolf's Chemical's Decon Gel 2000ml
- Swissvax Viking Wax
- Colourlock Leder Fresh Set (zwart)

Mooie aanwinsten Ivo, ben benieuwd wat je van de Decon gel gaat vinden. Heb het zelf ook staan maar vind Iron-X toch echt beter z'n werk doen.